قوانین وضع شده در صنعت ورزش، سوژه امروز رادیو ورزش برنامه امروز «به اضافه ورزش» به موضوع ضعف و یا شفافیت نبودن قوانین در ایجاد صنعت ورزش با حضور كارشناسانی در این حوزه میپردازد. 2 سال پیش
قوانین وضع شده در صنعت ورزش سوژه امروز رادیو ورزش شد برنامه امروز «به اضافه ورزش» به موضوع ضعف و یا عدم شفافیت قوانین در ایجاد صنعت ورزش با حضور كارشناسانی در این حوزه می پردازد. 3 سال پیش
برنامه كاندیدای ریاست فدارسیون ورزش های دانشگاهی دكتر جمشید همتی، كاندیدای ریاست فدارسیون ورزش های دانشگاهی، سه شنبه 24 تیر در برنامه "همیشه با ورزش" رادیو ورزش برنامه های خود را تشریح كرد. 4 سال پیش
نقش بازاریابی ورزش در فقرزادیی برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" شنبه 18 آبان، با حضور دكتر محمد نوحی، كارشناس و محقق بازاریابی، به موضوع بازاریابی ورزشی و نقش آن در فقرزدایی پرداخت. 5 سال پیش
اثرات بازاریابی ورزشی بر رونق تولید و اشتغالزایی 2 برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" شنبه 11 آبان، با حضور دكتر محمد نوحی، كارشناس بازاریابی، به اثرات بازاریابی ورزشی بر رونق تولید و اشتغالزایی اختصاص داشت. 5 سال پیش
فواید اقتصادی میزبانی رویدادهای ورزشی برنامه "دانشكده اقتصاد ورزشی" دوشنبه 6 مهر، در گفتگو با محمد حسین انصاری، كارشناس اقتصاد و بازاریابی، به موضوع فواید میزبانی رویدادهای ورزشی بر اقتصاد كشور اختصاص داشت. 5 سال پیش
تأثیر بازاریابی بر رونق تولید و اشتغال زایی برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" با حضور دكتر محمد نوحی، كارشناس بازاریابی و مدیریت، به موضوع تأثیر بازاریابی بر رونق تولید و اشتغال زایی اختصاص داشت. 5 سال پیش
فاصله زیاد ورزش كشور تا تحقق شعار سال برنامه "دانشكده اقتصاد ورزشی" دوشنبه 29 مهر، با دكتر محمد حسین انصاری، كارشناس اقتصاد و بازاریابی ورزشی، در ارتباط با اقدامات وزارت ورزش در زمینه تحقق شعار سال به گفتگو پرداخت. 5 سال پیش
نقش بازاریابی بر بهبود كیفیت زندگی ورزشكاران برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" شنبه 27 مهر، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به بررسی نقش بازاریابی بر بهبود كیفیت زندگی ورزشكاران اختصاص داشت. 5 سال پیش
تأثیر میزبانی رویدادهای مهم بر اقتصاد كشورها در برنامه "دانشكده اقتصاد ورزشی" دوشنبه 22 مهر، محمد حسین انصاری، كارشناس اقتصاد و بازاریابی، در خصوص تأثیر میزبانی رویدادهای مهم بر اقتصاد كشورها توضیحاتی را بیان كرد. 5 سال پیش
بهره وری، گامی در جهت اشتغال زایی پایدار برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" شنبه 20 مهر، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به موضوع نقش بازاریابی ورزشی در بهره وری و توسعه ورزش اختصاص داشت. 5 سال پیش
اقدامات وزارت ورزش برای توسعه اقتصادی ورزش كشور برنامه "دانشكده اقتصاد ورزشی" دوشنبه 8 مهر، در گفتگو با محمد حسین انصاری، كارشناس اقتصاد و بازاریابی ورزشی، به بررسی فعالیت های وزارت ورزش و جوانان در حوزه اقتصاد ورزشی اختصاص داشت. 5 سال پیش
نقش بازاریابی ورزشی در بهره وری و توسعه ورزش برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" شنبه 6 مهر، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به موضوع نقش بازاریابی ورزشی در بهره وری و توسعه ورزش اختصاص داشت. 5 سال پیش
نقش بازاریابی در استقلال و توسعه فدراسیون ها برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 21 شهریور، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به بررسی نقش بازاریابی در استقلال و توسعه فدراسیون ها اختصاص داشت. 5 سال پیش
تأثیر تبلیغات در سایت ها و خبرگزاری ها برنامه دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 14 شهریور، در گفتگو با دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش، به بررسی تأثیر تبلیغات در سایت ها و خبرگزاری ها پرداخت. 5 سال پیش
ارتباط بین رادیو، تبلیغات و ورزش برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 7 شهریور، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به بررسی ارتباط بین 3 مفهوم رادیو، تبلیغات و ورزش پرداخت. 5 سال پیش
اثرات متقابل اقتصاد ورزش و جامعه برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 24 مرداد، با حضور دكتر محمد حسین نفر، دكترای بازاریابی، به بررسی اثرات متقابل اقتصاد ورزش و افراد جامعه اختصاص داشت. 5 سال پیش
تأثیرگذاری تبلیغات دور زمین مسابقه بر مخاطب برنامه "دانشكده بازاریابی" پنج شنبه 17 مرداد، با حضور دكتر محمدحسین نفر، دكترای بازاریابی ورزشی، به موضوع تأثیرگذاری تبلیغات دور زمین مسابقه بر مخاطب اختصاص داشت. 5 سال پیش
بهترین مراكز پژوهشی برای امتیازدهی تبلیغات ورزشی در برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" دكتر محسن باقریان، كارشناس بازاریابی ورزش، در ارتباط با بهترین مراكز پژوهشی برای ارزیابی و امتیازدهی تبلیغات ورزشی توضیحاتی را ارائه كرد. 5 سال پیش
جایگاه بازاریابی در صنعت ورزش در برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 27 تیر، دكتر محسن باقریان فرح آبادی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات، در زمینه بازاریابی ورزشی مطالبی را ارائه كرد. 5 سال پیش
چگونه كیفیت كفش ورزشی را تشخیص دهیم؟ برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 20 تیر، با حضور دكتر سارا كشكر، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و كارشناس برنامه، به موضوع نحوه تشخیص كفش مناسب ورزش اختصاص داشت. 5 سال پیش
نخستین گام برای ورود به بازاریابی چیست؟ در برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 6 تیر، دكتر سارا كشكر، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، به ارائه نكات قابل توجه برای ورود به حوزه بازاریابی پرداخت. 5 سال پیش
مفهوم محصول در فرآیند بازاریابی ورزشی برنامه "دانشكده بازاریابی" پنج شنبه 30 خرداد، با حضور دكتر سارا كشكر، دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی و متخصص بازاریابی و تبلیغات ورزشی، به تشریح مفهوم محصول اختصاص داشت. 5 سال پیش
آشنایی با مفهوم بازاریابی برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 23 خرداد، دكتر سارا كشكر، دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی و متخصص بازاریابی و تبلیغات ورزشی، در خصوص نقش بازاریابی توضیحاتی را ارائه كرد. 5 سال پیش
تأثیر ایده های جدید كارآفرینی در وفادار كردن مشتری برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 20 اسفند، در گفتگو با با دكتر مهدی رسولی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی وعلوم ورزش، به موضوع بازاریابی و استارت آپ های ورزشی اختصاص داشت. 5 سال پیش
نقش هم افزایی بازاریابی یكپارچه در سازمان های ورزش برنامه "ارتباطات ورزشی" شنبه 23 تیر، دكتر حمید قاسمی، عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور، در خصوص ارتباطات بازاریابی یكپارچه در سازمان های ورزشی و موانع آن به گفتگو پرداخت. 6 سال پیش
نگاهی به كتاب "برندهای فوتبال" برنامه "نقد كتاب" جمعه 21 اردیبهشت با حضور علی ناظمی، مترجم كتاب و روبن شاهوردیان، ناشر به معرفی كتاب "برندهای فوتبال" اختصاص داشت. 6 سال پیش
چالش های بازاریابی در حوزه ورزش برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 27 فروردین، در گفتگو با دكتر نازنین راسخ، محقق حوزه بازاریابی و ارتباطات ورزشی، به موضوع بازاریابی ورزشی اختصاص داشت. 6 سال پیش
كاربرد تجارت الكترونیك در حوزه ورزش برنامه بازاریابی ورزشی پنجشنبه 28 دی با حضور دكتر ژاله معماری، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا به موضوع تجارت الكترونیك در ورزش اختصاص داشت. 6 سال پیش
جایگاه تبلیغات ورزشی در شبكه های اجتماعی برنامه بازاریابی ورزشی پنجشنبه 21 دی با حضور دكتر محمد خبیری، دانشیار دانشكده تربیت بدنی دانشگاه تهران به موضوع جایگاه شبكه های اجتماعی و تبلیغات ورزشی در این شبكه ها اختصاص داشت. 6 سال پیش
شرایط و مزایای گرفتن نمایندگی برندهای خارجی وسایل ورزشی در ایران برنامه بازاریابی ورزشی پنجشنبه 14 دی ماه با حضور ابوالقاسم توسلی، نماینده فروش برند خارجی وسایل ورزشی به موضوع شرایط و مزایای گرفتن برند خارجی وسایل ورزشی اختصاص داشت. 6 سال پیش
وضعیت تولیدكنندگان كفش ورزشی در كشور برنامه بازاریابی ورزشی پنجشنبه 7 دی با حضور سید حمزه موسوی شاد، تولید كننده كفش ورزشی به بررسی بازار كفش ورزشی در كشور اختصاص داشت. 7 سال پیش
انتخاب درست یك حامی برای پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی برنامه از فوتبال چه خبر؟ سه شنبه 5 دی با حضور دكتر انصاری، كارشناس مدیریت ورزشی و بازاریابی به موضوع حامی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی اختصاص داشت. 7 سال پیش
موانع بهره گیری از كتاب الكترونیك در حوزه ورزش برنامه بازاریابی ورزشی شنبه دوم دی با حضور روبن شاهوردیان، مدیر انتشارات علم و حركت به بررسی موانع بهره گیری از كتاب های الكترونیك در حوزه ورزش كشور اختصاص داشت. 7 سال پیش
مشكلات بازار مجلات و روزنامه های ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 25 آذر با حضور كامران احمدپور، مدیر مسئول و صاحب امتیاز روزنامه 90 به بررسی مشكلات بازار مجلات و نشریات ورزشی اختصاص داشت. 7 سال پیش
ارزیابی ارائه خدمات مدیران باشگاه های ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 18 آذر با حضور مهدی اصفهانی، مدیر یك باشگاه خصوصی به موضوع ارائه خدمات در باشگاه های خصوصی اختصاص داشت. 7 سال پیش
جایگاه همایش های علمی در توسعه صنعت ورزش كشور برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 11 آذر با حضور دكتر حمید آقاعلی نژاد، دانشیار دانشگاه به موضوع جایگاه همایش های علمی در توسعه صنعت ورزش كشور اختصاص داشت. 7 سال پیش
گام های قیمت گذاری كالا در حوزه صنعت ورزش برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 4 آذر با حضور دكتر محمود محمدیان، استاد دانشگاه و متخصص مدیریت بازاریابی به موضوع قیمت گذاری كالا در صنعت ورزش اختصاص داشت. 7 سال پیش
اهمیت حمایت از تولیدكنندگان تجهیزات ورزشی در رشته های ملی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 27 آبان با حضور عباس مغاری، تولیدكننده تجهیزات ورزشی به موضوع لزوم حمایت از تولیدكنندگان تجهیزات ورزشی در رشته های ملی اختصاص داشت. 7 سال پیش
تكنیك های موثر در بازاریابی پیامكی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 20 آبان با حضور وحید نثایی، كارشناس بازاریابی به موضوع تكنیك های موثر در بازاریابی پیامكی اختصاص داشت. 7 سال پیش
بازاریابی پیامكی و بكارگیری آن در كسب و كار ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 13 آبان با حضور وحید نثایی، كارشناس بازاریابی به موضوع بازاریابی پیامكی اختصاص داشت. 7 سال پیش
نگرش بانك كشاورزی برای حمایت مالی در حوزه ورزش كشور برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 6 آبان با حضور احمد بهرامی، كارشناس روابط عمومی بانك كشاورزی به موضوع حمایت مالی این بانك از ورزش كشور اختصاص داشت. 7 سال پیش
حمایت ورزشی و اشكال مختلف آن برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 29 مهر با حضور دكتر مهرداد محرم زاده، استاد دانشگاه به موضوع حمایت ورزشی و اشكال مختلف آن اختصاص داشت. 7 سال پیش
روانشناسی مصرف كننده در بازاریابی ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 22 مهر با حضور دكتر سینا شریعتی، كارشناس بازاریابی به موضوع روانشناسی مصرف كننده در بازاریابی ورزشی اختصاص داشت. 7 سال پیش
شیوه های مدرن بازاریابی در فدراسیون های ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 15 مهر با حضور دكتر مهدی حكیمی ها، كارشناس بازاریابی ورزشی به موضوع شیوه های نوین بازاریابی در فدراسیون های ورزشی اختصاص داشت. 7 سال پیش
تحلیلی بر رفتار مصرف كننده در فضای مجازی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه یكم مهرماه با حضور وحید نثایی، كارشناس بازاریابی به موضوع رفتار مصرف كننده در فضای مجازی اختصاص داشت. 7 سال پیش
تكنیك های بازاریابی مستقیم در ورزش برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 11 شهریور با حضور دكتر وحید نثایی، كارشناس بازاریابی به موضوع شیوه های بازاریابی مستقیم در ورزش اختصاص داشت. 7 سال پیش
تربیت نیروهای متخصص برای كارآفرینی در ورزش برنامه فرهنگ و ورزش این هفته (21 تا 26 مرداد) به موضوع كارآفرینی در ورزش خواهد پرداخت. 7 سال پیش