بازاریابی ورزشی پنج شنبه از ساعت 13:30 به مدت 30دقیقه

رادیو ورزش

بازاریابی ورزشی

كاربرد تجارت الكترونیك در حوزه ورزش

برنامه بازاریابی ورزشی پنجشنبه 28 دی با حضور دكتر ژاله معماری، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا به موضوع تجارت الكترونیك در ورزش اختصاص داشت.

1396/10/30
08:39

به گزارش رادیو ورزش؛ دكتر ژاله معماری، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا پیرامون تجارت الكترونیك اظهار كرد: تجارت الكترونیك شامل تمام ابعاد و فرآیندهای بازار می شود كه می توان از طریق تكنولوژی انجام داد و اشاره به معاملات الكترونیكی دارد كه از طریق شبكه های ارتباطی انجام می گیرد. در این فضا خریدار در جستجوی یك مغازه الكترونیك است و در آن مغازه به دنبال كالا و خدمت مورد نظر خود می گردد. تحت وب سفارش و خرید انجام می شود و در نهایت محصول به خریدار می رسد.
معماری درخصوص ورود بخش های ورزشی در فضای تجارت الكترونیك توضیح داد: تمام صاحبان كالا و سرمایه به دنبال این هستند كه به بازار هدفشان دسترسی پیدا كنند. بزرگترین چالش بنگاه های معاملاتی و از جمله باشگاه های حرفه ای دسترسی به بازار هدف است. مشتریان به دنبال وصل شدن راحت تر و سریعتر به منابعی هستند كه نیازهای خود را برطرف كنند. بحث صرفه جویی و كم كردن هزینه مهمترین هدفی است كه خریدار و فروشنده را بهم مرتبط می كند و تجارت الكترونیك می تواند در این فضا این ارتباط را ایجاد كند. اگر زیرساختها و سیستم یكپارچه مالی در كشور فراهم شود؛ باشگاه ها با درگاه الكترونیك كه معمولا وب سایت است؛ راه ورود و خروج اطلاعات و نیازها و رفع نیازها را باز می كنند. اطلاعات ورزشی، اخبار، رویدادها، تفسیر نتایج، آكادمی ها، بلیط فروشی، فروش كالا با نام و نشان باشگاه و ... از جمله مواردی هستند كه می تواند در وب سایت باشگاه ها عرضه شود تا مشتری ها درخواست خود را مطرح و نیازهای خود را برطرف كنند.
برنامه بازاریابی ورزشی پنجشنبه 28 دی كاری از گروه علوم ورزشی به تهیه كنندگی محسن افضلی و با اجرای سارا كشكر تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت 13:35 شنبه ها به مدت 25 دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

دسترسی سریع
بازاریابی ورزشی