برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 25 آذر با حضور كامران احمدپور، مدیر مسئول و صاحب امتیاز روزنامه 90 به بررسی مشكلات بازار مجلات و نشریات ورزشی اختصاص داشت.
به گزارش رادیو ورزش؛ كامران احمدپور، مدیر مسئول و صاحب امتیاز روزنامه 90 پیرامون این روزنامه ورزشی گفت: 90 یك روزنامه ورزشی است كه بیشتر رشته فوتبال را تحت پوشش قرار می دهد و همه اقشار جامعه جز مخاطبان آن محسوب می شوند. ما به عنوان دومین روزنامه ورزشی كشور از وضعیت موجود راضی نیستیم و نه تنها ما بلكه كلیه روزنامه های ورزشی و غیرورزشی وضع خوبی ندارند.
احمدپور درخصوص مشكلات اساسی بازار روزنامه های ورزشی بیان كرد: برای جذب مشتری بیشتر ما با 3 مشكل عمده روبرو هستیم. اول اینكه در كشور سیستم توزیع آماتوری وجود دارد و حتی در بعضی شهرستان ها روزنامه یك روز بعد توزیع می گردد. دومین مشكل ما این است كه رسانه تصویری در برنامه های خود روزنامه های ورزشی را زرد و دروغ پرداز معرفی می كند درحالیكه كه با گذشت زمان ثابت شده كه اخبار روزنامه ها درست بوده اند و بدین شكل اهداف و تلاش های ما بخوبی منعكس نمی شود. سومین و بزرگترین مشكل ما این است كه مردم روزنامه و كتاب نمی خوانند.
وی در ادامه افزود: برنامه ما این است كه در توزیع بموقع روزنامه ها نظارت شود؛ به محتوا توجه گردد كه مناسب و خوب باشد و همه اقشار و گروه های سنی جامعه مانند فوتبال بانوان، پایه، نیروهای مسلح و ... تحت پوشش قرار گیرند.
برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 25 آذر كاری از گروه علوم ورزشی به تهیه كنندگی محسن افضلی و با اجرای سارا كشكر تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت 13:30 شنبه ها به مدت 30 دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.