دانشكده بازاریابی ورزشی شنبه از ساعت 13:00 به مدت 25دقیقه

رادیو ورزش

دانشكده بازاريابي ورزشي

بهترین مراكز پژوهشی برای امتیازدهی تبلیغات ورزشی

در برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" دكتر محسن باقریان، كارشناس بازاریابی ورزش، در ارتباط با بهترین مراكز پژوهشی برای ارزیابی و امتیازدهی تبلیغات ورزشی توضیحاتی را ارائه كرد.

1398/05/04
11:28

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی رادیو ورزش؛ دكتر محسن باقریان، كارشناس بازاریابی ورزش، در پاسخ به این سوال كه آیا مركز امتیازدهی برای شركت های تبلیغاتی مختلف وجود دارد، بیان كرد: مفهوم بازاریابی ورزشی امروز یك مفهوم كاملاً تخصصی در حوزه بازاریابی است. ورزش، امروز فضایی برای گفتمان تمدن هاست. برهمین اساس بیش از 10 سال است كه در دانشگاه ها رشته هایی تحت عنوان مدیریت بازاریابی ورزشی به خصوص در مقطع كارشناسی ارشد و حتی در دوره دكتری وجود دارد.

باقریان ادامه داد: پیشنهاد بنده این است كه ما سراغ دانشگاه ها و پژوهشگاه های ورزشی برویم. پژوهشگاه علوم ورزشی یكی از بهترین محیط ها برای سفارش های پژوهش محور در خصوص فیلد بازاریابی ورزشی است؛ به همان نسبت دانشگاه های خوب كشورمان برای این امر فراهم است تا درصد ریسك و خطای شركت های تبلیغاتی كاهش پیدا كند.

وی، همچنین در پاسخ به این پرسش كه یك مركز پژوهش به طور میانگین در طول چه مدت زمانی می تواند به فرد اطلاعات بدهد كه محصول به سوددهی خواهد رسید یا خیر، تصریح كرد: در ساده ترین شكل، اثری كه این مراكز علمی می توانند بگذارند، در حوزه مشاوره است؛ یعنی در صورتیكه بنده می خواهم برند خودم را حتی به شكل سنتی هم تبلیغ كنم، اگر به عنوان مشاور از محیط های علمی استفاده كنم، آنجا می توانم انتخاب های درستی داشته باشم.

دكتر باقریان، افزود: دانشگاه ها در ارتباط با انتخاب نوع رشته ورزشی و محیط برگزاری رویداد می توانند مشاوره های بسیار خوبی بدهند تا میزان دیده شدن و تبلیغ آن محصول بالا برود.

برنامه دانشكده بازاریابی، با اجرای كاظمی، روزهای پنج شنبه، ساعت 12:30 به مدت 30 دقیقه از شبكه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

دسترسی سریع
دانشكده بازاریابی ورزشی