دانشكده بازاریابی ورزشی شنبه از ساعت 13:00 به مدت 25دقیقه

رادیو ورزش

دانشكده بازاريابي ورزشي

چگونه كیفیت كفش ورزشی را تشخیص دهیم؟

برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 20 تیر، با حضور دكتر سارا كشكر، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و كارشناس برنامه، به موضوع نحوه تشخیص كفش مناسب ورزش اختصاص داشت.

1398/04/20
23:40

به گزارش رادیو ورزش؛ دكتر سارا كشكر، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، در ارتباط با اهمیت استفاده از كفش مناسب در فعالیت های ورزشی اظهار كرد: این شكل تفكر كه اگر پول كمتر بدهیم، محصول نامرغوب تر می خریم، یك مقدار سنتی شده است. اكنون شركت های بزرگ دنیا دیگر برای یك قشر خاص محصول تولید نمی كنند. این مسئله خصوصاً در حوزه كفش صدق می كند. امروزه شركت های پیشرفته جهان به دنبال این مسئله هستند كه بتوانند تمام مخاطبانشان را در هر قشری از جامعه راضی نگه دارند؛ به همین جهت محصولاتی تولید می كنند كه نه تنها متناسب با جیب مصرف كننده باشد؛ بلكه بتواند دوام و ویژگیهای تضمین كننده سلامت هم داشته باشد.

وی، در مقابل این گفته مجری كه استفاده از كفش هایی كه خیلی ارزان قیمت هستند، با هدف اینكه مدل كفش را مرتب تغییر دهیم، ضرر زیادی به بدن می زند، عنوان كرد: اگر محصولی داشته باشیم كه ضمانت نداشته باشد و تولیدكننده ای آن را تولید كند كه زیاد برایش مهم نباشد مشتری وفادار داشته باشد و فقط به این فكر كند محصولش را بفروشد، گفته شما كاملاً صادق است. این تولید كننده محصولی را تولید می كند كه شما بتوانید آن را بخرید. در حال حاضر هم شركت های زیادی وجود دارند كه محصولات تقلبی كاملاً مشابه محصولات اصلی تولید می كنند. چنین محصولاتی كیفیت محصول اصلی را ندارند و به بدن آسیب وارد می كنند. بر همین اساس یكی از اركان اصلی بازاریابی قیمت گذاری است كه این قیمت گذاری شرایط و فرآیندهای خاص دارد. در بعضی موارد می توان از روی قیمت متوجه شد كه آیا محصول ارائه شده تقلبی است یا خیر. در كشور ما یكی از راه های شناخت محصول همین روش است؛ اما در كشورهای پیشرفته اینطور نیست. آنها قالب ها و فرمول های خاص خودشان را دارند.

برنامه دانشكده بازاریابی ورزشی، با اجرای كاظمی و تهیه كنندگی ابوفاضلی، روزهای پنج شنبه، ساعت 12:30 به مدت 30 دقیقه از شبكه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

دسترسی سریع
دانشكده بازاریابی ورزشی