نقش بازاریابی ورزش در فقرزادیی

برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" شنبه 18 آبان، با حضور دكتر محمد نوحی، كارشناس و محقق بازاریابی، به موضوع بازاریابی ورزشی و نقش آن در فقرزدایی پرداخت.

1398/08/18
14:32

به گزارش رادیو ورزش؛ دكتر محمد نوحی، كارشناس بازاریابی، در ارتباط با نقش بازاریابی در فقرزدایی و عدالت اظهار كرد: بزرگترین چالش جوامع بشری در ورزش و غیر ورزش، فقر است. فقر در ورزش باعث حرمت شكنی های شدیدی شده است و اثر تخریبی آن روز به روز عدالت را از بین می برد.
وی، ادامه داد: به اعتقاد من ساختار فدراسیون ها باید براساس تأمین منابع مالی باشد. خودشان به صورت خودجوش درآمدزایی كنند. چرا فدراسیون ها كار اقتصادی نمی كنند؟! آیا دستگاه های قانون گذار نمی داند در ورزش چه خبر است؟ چرا دست فدراسیون ها را برای انجام كار اقتصادی باز نمی گذارند؟ بودجه ای كه سال به سال اضافه می شود، توهین به ورزش است و اصلاً جوابگوی این بخش نیست. دولت و مجلس هم اجازه اضافه كردن بودجه را بیش از این ندارند؛ زیرا منابعشان محدود است. دولت ها واقعاً از تأمین بودجه های ورزش عاجز هستند. ورودیه منابع ما نوسان دارد؛ یك زمانی وارد می شود و در یك زمانی وارد نمی شود. زمان هایی كه منابع مالی وارد نمی شود، باید چه تصمیمی برای ورزش گرفت؟!
دكتر نوحی، تأكید كرد: فدراسیون ها باید پول تولید كنند و دولت باید زیرساخت آماده كند. اگر سیكل پول گرفتن از دولت ادامه پیدا كند، انتهایش دیوار بتنی است كه با سر به این دیوار خواهیم خورد. كما اینكه الان تقریباً به این دیوار برخورد كرده ایم. دولت اصلاً نباید چنین كمك هایی را داشته باشد و باید روی زیرساخت ها كار كند. در این صورت فدراسیون ها قوی خواهند بود.
برنامه دانشكده بازاریابی ورزشی، با اجرای اختر زورقچیان و تهیه كنندگی محسن ابوفاضلی، روزهای شنبه ساعت 13:05 به مدت 25 دقیقه از شبكه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

دسترسی سریع