نقش بازاریابی ورزش در فقرزادیی برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" شنبه 18 آبان، با حضور دكتر محمد نوحی، كارشناس و محقق بازاریابی، به موضوع بازاریابی ورزشی و نقش آن در فقرزدایی پرداخت. 5 سال پیش
اثرات بازاریابی ورزشی بر رونق تولید و اشتغالزایی 2 برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" شنبه 11 آبان، با حضور دكتر محمد نوحی، كارشناس بازاریابی، به اثرات بازاریابی ورزشی بر رونق تولید و اشتغالزایی اختصاص داشت. 5 سال پیش
فاصله زیاد ورزش كشور تا تحقق شعار سال برنامه "دانشكده اقتصاد ورزشی" دوشنبه 29 مهر، با دكتر محمد حسین انصاری، كارشناس اقتصاد و بازاریابی ورزشی، در ارتباط با اقدامات وزارت ورزش در زمینه تحقق شعار سال به گفتگو پرداخت. 5 سال پیش
نقش بازاریابی بر بهبود كیفیت زندگی ورزشكاران برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" شنبه 27 مهر، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به بررسی نقش بازاریابی بر بهبود كیفیت زندگی ورزشكاران اختصاص داشت. 5 سال پیش
بهره وری، گامی در جهت اشتغال زایی پایدار برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" شنبه 20 مهر، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به موضوع نقش بازاریابی ورزشی در بهره وری و توسعه ورزش اختصاص داشت. 5 سال پیش
اقدامات وزارت ورزش برای توسعه اقتصادی ورزش كشور برنامه "دانشكده اقتصاد ورزشی" دوشنبه 8 مهر، در گفتگو با محمد حسین انصاری، كارشناس اقتصاد و بازاریابی ورزشی، به بررسی فعالیت های وزارت ورزش و جوانان در حوزه اقتصاد ورزشی اختصاص داشت. 5 سال پیش
نقش بازاریابی ورزشی در بهره وری و توسعه ورزش برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" شنبه 6 مهر، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به موضوع نقش بازاریابی ورزشی در بهره وری و توسعه ورزش اختصاص داشت. 5 سال پیش
نقش بازاریابی در استقلال و توسعه فدراسیون ها برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 21 شهریور، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به بررسی نقش بازاریابی در استقلال و توسعه فدراسیون ها اختصاص داشت. 5 سال پیش
تأثیر تبلیغات در سایت ها و خبرگزاری ها برنامه دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 14 شهریور، در گفتگو با دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش، به بررسی تأثیر تبلیغات در سایت ها و خبرگزاری ها پرداخت. 5 سال پیش
ارتباط بین رادیو، تبلیغات و ورزش برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 7 شهریور، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به بررسی ارتباط بین 3 مفهوم رادیو، تبلیغات و ورزش پرداخت. 5 سال پیش
اثرات متقابل اقتصاد ورزش و جامعه برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 24 مرداد، با حضور دكتر محمد حسین نفر، دكترای بازاریابی، به بررسی اثرات متقابل اقتصاد ورزش و افراد جامعه اختصاص داشت. 5 سال پیش
مسیرهای درآمدزایی در ورزش برنامه "دانشكده بازاریابی" پنج شنبه 10 مرداد، با حضور دكتر محمدحسین نفر، دكترای بازاریابی، به بررسی راه های درآمدزایی در ورزش همگانی و حرفه ای پرداخت. 5 سال پیش
بهترین مراكز پژوهشی برای امتیازدهی تبلیغات ورزشی در برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" دكتر محسن باقریان، كارشناس بازاریابی ورزش، در ارتباط با بهترین مراكز پژوهشی برای ارزیابی و امتیازدهی تبلیغات ورزشی توضیحاتی را ارائه كرد. 5 سال پیش
جایگاه بازاریابی در صنعت ورزش در برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 27 تیر، دكتر محسن باقریان فرح آبادی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات، در زمینه بازاریابی ورزشی مطالبی را ارائه كرد. 5 سال پیش
چگونه كیفیت كفش ورزشی را تشخیص دهیم؟ برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 20 تیر، با حضور دكتر سارا كشكر، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و كارشناس برنامه، به موضوع نحوه تشخیص كفش مناسب ورزش اختصاص داشت. 5 سال پیش
مفهوم محصول در فرآیند بازاریابی ورزشی برنامه "دانشكده بازاریابی" پنج شنبه 30 خرداد، با حضور دكتر سارا كشكر، دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی و متخصص بازاریابی و تبلیغات ورزشی، به تشریح مفهوم محصول اختصاص داشت. 5 سال پیش
تأثیر ایده های جدید كارآفرینی در وفادار كردن مشتری برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 20 اسفند، در گفتگو با با دكتر مهدی رسولی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی وعلوم ورزش، به موضوع بازاریابی و استارت آپ های ورزشی اختصاص داشت. 5 سال پیش
موانع و چالشها در خصوصی سازی باشگاه های ورزشی برنامه "44" روز جمعه 28 دی با حضور محمدصادق درودگر، مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال به موضوع موانع اجرای خصوصی سازی در ورزش كشور اختصاص داشت. 5 سال پیش
نقش هم افزایی بازاریابی یكپارچه در سازمان های ورزش برنامه "ارتباطات ورزشی" شنبه 23 تیر، دكتر حمید قاسمی، عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور، در خصوص ارتباطات بازاریابی یكپارچه در سازمان های ورزشی و موانع آن به گفتگو پرداخت. 6 سال پیش
بازاریابی كارآفرینی؛ نگاهی نو در ورزش برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 3 اردیبهشت، با دكتر نازنین راسخ عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم ورزش، با موضوع بازاریابی كارآفرینی به گفت و گو پرداخت. 6 سال پیش
چالش های بازاریابی در حوزه ورزش برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 27 فروردین، در گفتگو با دكتر نازنین راسخ، محقق حوزه بازاریابی و ارتباطات ورزشی، به موضوع بازاریابی ورزشی اختصاص داشت. 6 سال پیش
كاربرد تجارت الكترونیك در حوزه ورزش برنامه بازاریابی ورزشی پنجشنبه 28 دی با حضور دكتر ژاله معماری، عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا به موضوع تجارت الكترونیك در ورزش اختصاص داشت. 6 سال پیش
موانع بهره گیری از كتاب الكترونیك در حوزه ورزش برنامه بازاریابی ورزشی شنبه دوم دی با حضور روبن شاهوردیان، مدیر انتشارات علم و حركت به بررسی موانع بهره گیری از كتاب های الكترونیك در حوزه ورزش كشور اختصاص داشت. 7 سال پیش
جایگاه همایش های علمی در توسعه صنعت ورزش كشور برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 11 آذر با حضور دكتر حمید آقاعلی نژاد، دانشیار دانشگاه به موضوع جایگاه همایش های علمی در توسعه صنعت ورزش كشور اختصاص داشت. 7 سال پیش
گام های قیمت گذاری كالا در حوزه صنعت ورزش برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 4 آذر با حضور دكتر محمود محمدیان، استاد دانشگاه و متخصص مدیریت بازاریابی به موضوع قیمت گذاری كالا در صنعت ورزش اختصاص داشت. 7 سال پیش
بازاریابی پیامكی و بكارگیری آن در كسب و كار ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 13 آبان با حضور وحید نثایی، كارشناس بازاریابی به موضوع بازاریابی پیامكی اختصاص داشت. 7 سال پیش
نگرش بانك كشاورزی برای حمایت مالی در حوزه ورزش كشور برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 6 آبان با حضور احمد بهرامی، كارشناس روابط عمومی بانك كشاورزی به موضوع حمایت مالی این بانك از ورزش كشور اختصاص داشت. 7 سال پیش
روانشناسی مصرف كننده در بازاریابی ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 22 مهر با حضور دكتر سینا شریعتی، كارشناس بازاریابی به موضوع روانشناسی مصرف كننده در بازاریابی ورزشی اختصاص داشت. 7 سال پیش
شیوه های مدرن بازاریابی در فدراسیون های ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 15 مهر با حضور دكتر مهدی حكیمی ها، كارشناس بازاریابی ورزشی به موضوع شیوه های نوین بازاریابی در فدراسیون های ورزشی اختصاص داشت. 7 سال پیش
تكنیك های بازاریابی مستقیم در ورزش برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 11 شهریور با حضور دكتر وحید نثایی، كارشناس بازاریابی به موضوع شیوه های بازاریابی مستقیم در ورزش اختصاص داشت. 7 سال پیش
برندسازی گامی مؤثر برای ارتقاء ورزش برنامه "همیشه با ورزش" چهارشنبه 1 شهریور، با دكتر علیرضا الهی، استاد دانشگاه خوارزمی و كارشناس حوزه بازاریابی و برندسازی در ورزش، پیرامون نقش برند یا نام تجاری در ورزش به گفتگو پرداخت. 7 سال پیش
ضرورت بهره گیری از متخصصین بازاریابی ورزشی در سازمان های ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 31 تیر با حضور دكتر محمد احسانی، استاد دانشگاه و متخصص بازاریابی و مدیریت ورزشی به موضوع لزوم بهره گیری از متخصصین بازاریابی ورزشی در سازمان ها اختصاص داشت. 7 سال پیش
جایگاه موقعیت یابی در بازاریابی خود در ورزش برنامه "بازاریابی ورزشی" شنبه 13 خرداد با حضور دكتر وحید نثایی، كارشناس بازاریابی به بررسی جایگاه موقعیت یابی در بازاریابی خود در ورزش اختصاص داشت. 7 سال پیش
موقعیت یابی در بازاریابی كالای ورزشی برنامه "بازاریابی ورزشی" شنبه 6 خرداد با حضور دكتر وحید نثایی، كارشناس بازاریابی به مبحث موقعیت یابی در بازاریابی كالای ورزشی اختصاص داشت. 7 سال پیش
آشنایی با روند فعالیت صنفی در فضای مجازی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 26 فروردین با حضور جواد محمدی فشاركی، رئیس سازمان بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان به بررسی فعالیت صنفی در فضای مجازی در حوزه صنعت ورزش اختصاص داشت. 7 سال پیش
تبلیغات محیطی در ورزش از دیدگاه جامعه شناختی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 7 اسفند با حضور دكتر داروین صبوری، كارشناس جامعه شناسی به بررسی عوارض جامعه شناختی تبلیغات محیطی در ورزش اختصاص داشت. 7 سال پیش
راه های درآمدزایی در ورزش حرفه ای برنامه "همیشه با ورزش" چهارشنبه 27 بهمن، با عباس ترابیان، رئیس كمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، در ارتباط با موضوع بازاریابی باشگاه ها به گفتگو پرداخت. 7 سال پیش
شناسایی طیف رضایت مشتری در بازاریابی ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 13 آذر با حضور دكتر مرتضی عظیم زاده، استاد دانشگاه و كارشناس بازاریابی و برند به نحوه شناسایی طیف رضایت مشتریان در بازاریابی ورزشی اختصاص داشت. 8 سال پیش
افزایش رضایت و اعتماد مشتری با بازاریابی حسی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 29 آبان با حضور مهدی حكیمی ها، كارشناس بازاریابی و بازرگانی در حوزه ورزش به بررسی مدل بازاریابی حسی اختصاص داشت. 8 سال پیش
سودمندی مدل بازاریابی مستقیم در حوزه ورزش برنامه بازاریابی ورزشی با حضور وحید نثائی، كارشناس بازاریابی به بررسی مدل بازاریابی مستقیم در سازمانهای ورزشی اختصاص داشت. 8 سال پیش