برنامه "بازاریابی ورزشی" شنبه 13 خرداد با حضور دكتر وحید نثایی، كارشناس بازاریابی به بررسی جایگاه موقعیت یابی در بازاریابی خود در ورزش اختصاص داشت.
به گزارش رادیو ورزش؛ دكتر وحید نثایی پیرامون بازاریابی خود اظهار كرد: همه ما وقتی با دیگران ارتباط می گیریم در حال ایجاد موقعیت برای خود هستیم. بازاریابی خود نحوه ارائه خود به دیگران است به نحوی كه باعث شود جایگاه ما در ذهن آن افراد ارتقا پیدا كند. اگر قرار است ارتباط خوبی با دیگران بگیریم باید موقعیت خودمان را بخوبی در آن جا جاری كنیم و برای اینكه افراد كالا یا خدمت ما را بپذیرند اول باید خود ما را قبول كنند. درنتیجه ابتدا باید خود و ابعاد شخصیتی مان را ارائه دهیم تا افراد ما و ویژگی های شخصیتی ما را بشناسند؛ بعد از آن خیلی راحت تر می توانیم كالا و خدمت خود را ارائه دهیم و احتمالا ایده ما را بیشتر قبول خواهند كرد.
نثایی درخصوص نكاتی كه باید درخصوص بازاریابی خود در نظر گرفت بیان كرد: در این زمینه مهم است كه بتوانیم خود را از رقبا متمایز كنیم. برای این كار بهتر است شعاری برای خود داشته باشید و توجه داشته باشید بیشتر از آنچه كه قول می دهیم عمل كنیم. نكته بعدی این است كه یك یا چند هدف مشخص داشته باشیم. ما باید به این سوال جواب دهیم كه چرا مردم باید من را قبول كنند و اینكه مردم ما را به چه ویژگی هایی می شناسند. اگر جوابی برای این سوالات نداشته باشیم باید نسبت به موقعیت خود تردید كنیم.
برنامه "بازاریابی ورزشی" شنبه 13 خرداد كاری از گروه علوم ورزشی به تهیه كنندگی محسن افضلی و با اجرای سارا كشكر تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت 13:30 شنبه ها به مدت 30 دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.