شیوه های مدرن بازاریابی در فدراسیون های ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 15 مهر با حضور دكتر مهدی حكیمی ها، كارشناس بازاریابی ورزشی به موضوع شیوه های نوین بازاریابی در فدراسیون های ورزشی اختصاص داشت. 1396/07/16| بازاریابی ورزشی
تحلیلی بر رفتار مصرف كننده در فضای مجازی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه یكم مهرماه با حضور وحید نثایی، كارشناس بازاریابی به موضوع رفتار مصرف كننده در فضای مجازی اختصاص داشت. 1396/07/02| بازاریابی ورزشی
تكنیك های بازاریابی مستقیم در ورزش برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 11 شهریور با حضور دكتر وحید نثایی، كارشناس بازاریابی به موضوع شیوه های بازاریابی مستقیم در ورزش اختصاص داشت. 1396/06/12| بازاریابی ورزشی
انتظار مشتری در باشگاه یا فروشگاه ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 21 مرداد با حضور دكتر سید مرتضی عظیم زاده، استاد دانشگاه و كارشناس حوزه بازاریابی و برند به موضوع تعریف انتظار مشتری و اهمیت ارتباطات فروشنده و مشتری اختصاص داشت. 1396/05/22| بازاریابی ورزشی
ضرورت بهره گیری از متخصصین بازاریابی ورزشی در سازمان های ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 31 تیر با حضور دكتر محمد احسانی، استاد دانشگاه و متخصص بازاریابی و مدیریت ورزشی به موضوع لزوم بهره گیری از متخصصین بازاریابی ورزشی در سازمان ها اختصاص داشت. 1396/05/01| بازاریابی ورزشی
مزایای عرضه كالای دست دوم ورزشی در فضای مجازی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 10 تیر با حضور دكتر وحید نثایی، كارشناس بازاریابی و محسن قبادی، مربی پرورش اندام و كارشناس تجهیزات و لوازم بدنسازی به مبحث عرضه كالای دست دوم ورزشی در فضای مجازی اختصاص داشت. 1396/04/11| بازاریابی ورزشی
كالاهای دست دوم از نگاه بازاریابی برنامه "بازاریابی ورزشی" شنبه 3 تیر با حضور دكتر وحید نثایی، كارشناس بازاریابی به بررسی كالاهای دست دوم اختصاص داشت. 1396/04/07| بازاریابی ورزشی
اهمیت لوگو در پوشاك ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 27 خرداد با حضور مرتضی عظیم زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد به موضوع اهمیت نصب لوگو در پوشاك ورزشی اختصاص داشت. 1396/03/28| بازاریابی ورزشی
چالش ها در بازار پوشاك ورزشی بانوان برنامه "بازاریابی ورزشی" شنبه 20 خرداد با حضور بابك یادگار، تولید كننده پوشاك ورزشی بانوان به بررسی چالش ها در بازار پوشاك ورزشی بانوان اختصاص داشت. 1396/03/21| بازاریابی ورزشی
جایگاه موقعیت یابی در بازاریابی خود در ورزش برنامه "بازاریابی ورزشی" شنبه 13 خرداد با حضور دكتر وحید نثایی، كارشناس بازاریابی به بررسی جایگاه موقعیت یابی در بازاریابی خود در ورزش اختصاص داشت. 1396/03/16| بازاریابی ورزشی
موقعیت یابی در بازاریابی كالای ورزشی برنامه "بازاریابی ورزشی" شنبه 6 خرداد با حضور دكتر وحید نثایی، كارشناس بازاریابی به مبحث موقعیت یابی در بازاریابی كالای ورزشی اختصاص داشت. 1396/03/07| بازاریابی ورزشی
نقش طراحی جلد در میزان فروش كتاب برنامه "بازاریابی ورزشی" شنبه 30 اردیبهشت با حضور بهداد صالحی، طراح و گرافیست به بررسی نقش طراحی جلد در فروش كتاب اختصاص داشت. 1396/02/31| بازاریابی ورزشی
پائین بودن تیراژ كتاب به معنای عدم كیفیت كتاب نیست برنامه "بازاریابی ورزشی" شنبه 23 اردیبهشت با حضور روبن شاهوردیان، ناشر كتاب های ورزشی به بررسی علل پایین آمدن تیراژ چاپ كتاب ها اختصاص داشت. 1396/02/24| بازاریابی ورزشی
نمایشگاه بین المللی كتاب یا فروشگاه بزرگ كتاب تهران؟ برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 16 اردیبهشت با حضور مهدی صادقی، ناشر كتاب های ورزشی به بررسی نقاط ضعف نمایشگاه بین المللی كتاب تهران اختصاص داشت. 1396/02/17| بازاریابی ورزشی
لزوم اطمینان از صحت نماد اعتماد الكترونیك در فضای مجازی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 2 اردیبهشت با حضور جواد محمدی فشاركی، رئیس سازمان بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان به بررسی چگونگی نظارت و بازرسی ها در سایت ها و كانال های مجازی اختصاص داشت. 1396/02/03| بازاریابی ورزشی
آشنایی با روند فعالیت صنفی در فضای مجازی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 26 فروردین با حضور جواد محمدی فشاركی، رئیس سازمان بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان به بررسی فعالیت صنفی در فضای مجازی در حوزه صنعت ورزش اختصاص داشت. 1396/01/27| بازاریابی ورزشی