انتخاب اسم اثرگذار برای مركز ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 19 فروردین با حضور وحید نثائی، كارشناس بازاریابی به بررسی ویژگی های لازم برای انتخاب نام یك فروشگاه یا باشگاه ورزشی اختصاص داشت. 1396/01/20| بازاریابی ورزشی
لوگو و اهمیت آن در سازمان ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 21 اسفند با حضور بهداد صالحی، گرافیست و مدرس دانشگاه به بررسی لوگو و اهمیت آن در سازمان ورزشی اختصاص داشت. 1395/12/22| بازاریابی ورزشی
نقش صحه گذاری ورزشكار در تبلیغات تجاری برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 14 اسفند با حضور داروین صبوری، متخصص جامعه شناسی به نقش صحه گذاری ورزشكاران در تبلیغات تجاری اختصاص داشت. 1395/12/15| بازاریابی ورزشی
تبلیغات محیطی در ورزش از دیدگاه جامعه شناختی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 7 اسفند با حضور دكتر داروین صبوری، كارشناس جامعه شناسی به بررسی عوارض جامعه شناختی تبلیغات محیطی در ورزش اختصاص داشت. 1395/12/08| بازاریابی ورزشی
مسئولیت مدنی ناشی از تبلیغات ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 23 بهمن با حضور فاطمه جعفری برزیان، كارشناس حقوق به بررسی مسئولیت مدنی ناشی از تبلیغات اختصاص داشت. 1395/11/25| بازاریابی ورزشی
جریان فكری زیر پوست تبلیغات محیطی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 9 بهمن با حضور دكتر عفت السادات افضل طوسی، دانشیار دانشگاه و متخصص تبلیغات و هنر به بررسی نقش تبلیغات محیطی در بازاریابی ورزشی اختصاص داشت. 1395/11/11| بازاریابی ورزشی
شناسایی طیف رضایت مشتری در بازاریابی ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 13 آذر با حضور دكتر مرتضی عظیم زاده، استاد دانشگاه و كارشناس بازاریابی و برند به نحوه شناسایی طیف رضایت مشتریان در بازاریابی ورزشی اختصاص داشت. 1395/09/14| بازاریابی ورزشی
افزایش رضایت و اعتماد مشتری با بازاریابی حسی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 29 آبان با حضور مهدی حكیمی ها، كارشناس بازاریابی و بازرگانی در حوزه ورزش به بررسی مدل بازاریابی حسی اختصاص داشت. 1395/09/02| بازاریابی ورزشی
لزوم تهیه بانك اطلاعات مشتریان در كسب و كار ورزشی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 15 آبان با حضور وحید نثایی، كارشناس بازاریابی به بررسی كارایی بازاریابی مستقیم در سازمانهای ورزشی و توضیح لزوم بانك اطلاعاتی مشتریان اختصاص داشت. 1395/08/16| بازاریابی ورزشی
سودمندی مدل بازاریابی مستقیم در حوزه ورزش برنامه بازاریابی ورزشی با حضور وحید نثائی، كارشناس بازاریابی به بررسی مدل بازاریابی مستقیم در سازمانهای ورزشی اختصاص داشت. 1395/08/15| بازاریابی ورزشی