بازاریابی ورزشی پنج شنبه از ساعت 13:30 به مدت 30دقیقه

رادیو ورزش

بازاریابی ورزشی

انتخاب اسم اثرگذار برای مركز ورزشی

برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 19 فروردین با حضور وحید نثائی، كارشناس بازاریابی به بررسی ویژگی های لازم برای انتخاب نام یك فروشگاه یا باشگاه ورزشی اختصاص داشت.

1396/01/20
08:27

به گزارش رادیو ورزش؛ وحید نثائی، كارشناس بازاریابی پیرامون ویژگی های مورد نیاز برای انتخاب نام فروشگاه و باشگاه ورزشی اظهار كرد: یكی از مهمترین مراحل در تاسیس و راه اندازی یك كسب و كار انتخاب نام مناسب است چون این اسم است كه به محصول و خدمت ارزش می دهد. در این رابطه فاكتورهایی باید مورد توجه قرار گیرد كه عبارتند از: 1- نام ساده باشد تا مشتری براحتی آن را به ذهن بسپارد 2- متفاوت باشد؛ یعنی مشابه نام رقبا نباشد. 3- نام مورد نظر براحتی قابلیت تبدیل شدن به لوگو را داشته باشد. 4- جلوه گر ماهیت و درون مایه فروشگاه یا باشگاه ورزشی باشد. 5- در انتخاب نام به مخاطب و گروه هدف توجه شود؛ برای مثال فونت كودكانه برای گروه هدف كودك 6- نام مورد نظر با توسعه خدمات باشگاه یا فروشگاه در آینده باعث محدودیت در كار نشود. 7 -معمولاً كلمات مخفف برای گروه هدف ملموس نیستند درنتیجه بهتر است نامی انتخاب شود كه برای مخاطب معنا داشته باشد.
8- جهانی فكر كنیم و محلی عمل كنیم پس توجه داشته باشیم تبدیل نام به زبان های مختلف مشكلی ایجاد نكند. 9- از آنجا كه آدرس سایت اینترنتی از نام فروشگاه یا باشگاه گرفته می شود نام مورد نظر براحتی بتواند در آدرس سایت اینترنتی مورد استفاده قرار گیرد و به آسانی مشتریان آن را به ذهن بسپارند.
برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 19 فروردین كاری از گروه علوم ورزشی به تهیه كنندگی محسن افضلی و با اجرای سارا كشكر تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت 13:30 شنبه ها به مدت 30 دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

دسترسی سریع
بازاریابی ورزشی