بازاریابی ورزشی پنج شنبه از ساعت 13:30 به مدت 30دقیقه

رادیو ورزش

بازاریابی ورزشی

لوگو و اهمیت آن در سازمان ورزشی

برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 21 اسفند با حضور بهداد صالحی، گرافیست و مدرس دانشگاه به بررسی لوگو و اهمیت آن در سازمان ورزشی اختصاص داشت.

1395/12/22
08:28

به گزارش رادیو ورزش؛ بهداد صالحی، گرافیست و مدرس دانشگاه در تعریف لوگو بیان كرد: برای هر رویداد، مجموعه، شركت و فعالیتی یك سمبول در نظر گرفته می شود كه لوگو یا نشان نام دارد و یك نشانه تصویری برای معرفی یك مفهوم است. لوگو یا نشان به 3 دسته 1- خود لوگو ، 2-نشان نوشته و 3- تصویر تقسیم می شود. مخفف و كلمات اقتصاری كه قبل از طراحی توسط شركتها برای ساده سازی مورد استفاده قرار می گیرند؛ جزؤ نشان نوشته هستند.
صالحی درخصوص اهمیت لوگو در سازمانهای ورزشی اظهار كرد: در هر مفهوم و رویداد نیازمند یك نشان هستیم تا از آن در جاهای مختلف و برای معرفی و تبلیغ روی كاغذ یا صفحه دیجیتال استفاده كنیم. بنابراین لوگو باید بشكلی طراحی شود كه علاوه بر زیبایی و ماندگاری به سرعت مفهومی كه به دنبالش هستیم را به ذهن انتقال دهد. تبدیل مفهوم به تصویر مهمترین هدف یك لوگو است و در طراحی لوگوی ورزشی باید حس و حال ورزش یعنی تحرك و انرژی نیز وجود داشته باشد.
برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 21 اسفند كاری از گروه علوم ورزشی به تهیه كنندگی محسن افضلی و با اجرای سارا كشكر تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت 13:30 شنبه ها به مدت 30 دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

دسترسی سریع
بازاریابی ورزشی