اثرات بازاریابی ورزشی بر رونق تولید و اشتغالزایی 2 برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" شنبه 11 آبان، با حضور دكتر محمد نوحی، كارشناس بازاریابی، به اثرات بازاریابی ورزشی بر رونق تولید و اشتغالزایی اختصاص داشت. 1398/08/11
تأثیر بازاریابی بر رونق تولید و اشتغال زایی برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" با حضور دكتر محمد نوحی، كارشناس بازاریابی و مدیریت، به موضوع تأثیر بازاریابی بر رونق تولید و اشتغال زایی اختصاص داشت. 1398/08/04
نقش بازاریابی بر بهبود كیفیت زندگی ورزشكاران برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" شنبه 27 مهر، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به بررسی نقش بازاریابی بر بهبود كیفیت زندگی ورزشكاران اختصاص داشت. 1398/07/27
بهره وری، گامی در جهت اشتغال زایی پایدار برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" شنبه 20 مهر، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به موضوع نقش بازاریابی ورزشی در بهره وری و توسعه ورزش اختصاص داشت. 1398/07/20
نقش بازاریابی ورزشی در بهره وری و توسعه ورزش برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" شنبه 6 مهر، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به موضوع نقش بازاریابی ورزشی در بهره وری و توسعه ورزش اختصاص داشت. 1398/07/07
نقش بازاریابی در استقلال و توسعه فدراسیون ها برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 21 شهریور، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به بررسی نقش بازاریابی در استقلال و توسعه فدراسیون ها اختصاص داشت. 1398/06/22
تأثیر تبلیغات در سایت ها و خبرگزاری ها برنامه دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 14 شهریور، در گفتگو با دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش، به بررسی تأثیر تبلیغات در سایت ها و خبرگزاری ها پرداخت. 1398/06/14
ارتباط بین رادیو، تبلیغات و ورزش برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 7 شهریور، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به بررسی ارتباط بین 3 مفهوم رادیو، تبلیغات و ورزش پرداخت. 1398/06/07
اثرات متقابل اقتصاد ورزش و جامعه برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 24 مرداد، با حضور دكتر محمد حسین نفر، دكترای بازاریابی، به بررسی اثرات متقابل اقتصاد ورزش و افراد جامعه اختصاص داشت. 1398/05/25
تأثیرگذاری تبلیغات دور زمین مسابقه بر مخاطب برنامه "دانشكده بازاریابی" پنج شنبه 17 مرداد، با حضور دكتر محمدحسین نفر، دكترای بازاریابی ورزشی، به موضوع تأثیرگذاری تبلیغات دور زمین مسابقه بر مخاطب اختصاص داشت. 1398/05/18
مسیرهای درآمدزایی در ورزش برنامه "دانشكده بازاریابی" پنج شنبه 10 مرداد، با حضور دكتر محمدحسین نفر، دكترای بازاریابی، به بررسی راه های درآمدزایی در ورزش همگانی و حرفه ای پرداخت. 1398/05/12
بهترین مراكز پژوهشی برای امتیازدهی تبلیغات ورزشی در برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" دكتر محسن باقریان، كارشناس بازاریابی ورزش، در ارتباط با بهترین مراكز پژوهشی برای ارزیابی و امتیازدهی تبلیغات ورزشی توضیحاتی را ارائه كرد. 1398/05/04
جایگاه بازاریابی در صنعت ورزش در برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 27 تیر، دكتر محسن باقریان فرح آبادی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات، در زمینه بازاریابی ورزشی مطالبی را ارائه كرد. 1398/04/28
چگونه كیفیت كفش ورزشی را تشخیص دهیم؟ برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 20 تیر، با حضور دكتر سارا كشكر، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و كارشناس برنامه، به موضوع نحوه تشخیص كفش مناسب ورزش اختصاص داشت. 1398/04/20
نخستین گام برای ورود به بازاریابی چیست؟ در برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 6 تیر، دكتر سارا كشكر، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، به ارائه نكات قابل توجه برای ورود به حوزه بازاریابی پرداخت. 1398/04/09
مفهوم محصول در فرآیند بازاریابی ورزشی برنامه "دانشكده بازاریابی" پنج شنبه 30 خرداد، با حضور دكتر سارا كشكر، دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی و متخصص بازاریابی و تبلیغات ورزشی، به تشریح مفهوم محصول اختصاص داشت. 1398/03/31