اهمیت بحث توسعه فردی در حوزه كارآفرینی برنامه "دانشكده اقتصاد ورزشی" دوشنبه 26 فروردین، با علی مسلمینی، كارآفرین، به موضوع توسعه فردی اختصاص داشت . 1398/01/27| اقتصاد و كارآفرینی
اهداف برپایی رویداد ورزشی "سكو" برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 27 اسفند، در گفتگو با دكتر مهدی رسولی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، به ارائه بخش های مختلف رویداد سكو اختصاص داشت. 1397/12/28| اقتصاد و كارآفرینی
تأثیر ایده های جدید كارآفرینی در وفادار كردن مشتری برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 20 اسفند، در گفتگو با با دكتر مهدی رسولی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی وعلوم ورزش، به موضوع بازاریابی و استارت آپ های ورزشی اختصاص داشت. 1397/12/21| اقتصاد و كارآفرینی
محورهای اصلی چهارمین كنگره ملی جوانان برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 13 اسفند، با دكتر محمدرضا فضلی، ریاست مركز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، در خصوص فعالیت های این مركز و محورهای اصلی چهارمین كنگره ملی جوانان گفتگو كرد. 1397/12/14| اقتصاد و كارآفرینی
برپایی نخستین استارت آپ ویكند ورزشی ایران برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 6 اسفند، دكتر عادله عظیمی، كارشناس كارآفرینی، در ارتباط با اولین استارت آپ ویكند ورزشی به گفتگو پرداخت. 1397/12/07| اقتصاد و كارآفرینی
بهترین مسیر برای كاهش هزینه تبلیغات در استارت آپ ها برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 22 بهمن، با دكتر بابك ضیاء، عضو هیأت علمی دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران، در ارتباط با روش های كاهش هزینه در تبلیغات كسب و كارهای جدید به گفتگو پرداخت. 1397/11/23| اقتصاد و كارآفرینی
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در كسب و كارهای آنلاین برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 16 بهمن، در گفتگو با دكتر بابك ضیاء، عضو هیأت علمی دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران، به موضوع مدیریت ارتباط با مشتری در كسب و كارهای آنلاین اختصاص داشت. 1397/11/17| اقتصاد و كارآفرینی
مسیر صحیح برندسازی در فضای مجازی برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 8 بهمن، در گفتگو با دكتر نادر سید امیری، عضو هیأت علمی دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران، به موضوع نحوه معرفی برند در فضای مجازی پرداخت. 1397/11/09| اقتصاد و كارآفرینی
استراتژی های بازاریابی در كسب و كارهای آنلاین برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 1 بهمن، در گفتگو با دكتر نادر سید امیری، عضو هیأت علمی دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران، به موضوع استراتژی های بازاریابی در فضای مجازی اختصاص داشت. 1397/11/02| اقتصاد و كارآفرینی
ریسك پذیری، یك اصل مهم در ارائه طرح كسب و كار برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 17 دی، در گفتگو با دكتر مهدی صفایی، كارآفرین و مدرس حوزه كسب و كار، شاخص هایی كه كارآفرین در ارائه یك طرح به آنها توجه می كند را ارائه كرد. 1397/10/18| اقتصاد و كارآفرینی
در ارائه طرح كسب و كار به سرمایه گذار چه مواردی را رعایت كنیم؟ برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 10 دی، با دكتر مهدی صفایی، كارآفرین و مدرس حوزه كسب و كار، درباره نحوه ارائه طرح كارآفرینی و مواردی كه باید مورد توجه قرار داد به گفتگو پرداخت 1397/10/11| اقتصاد و كارآفرینی
ایده های موفق كارآفرینی چطور شكل می گیرند؟ برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 3 دی، با حضور دكتر مهدی صفایی، كارآفرین و مدرس حوزه كسب و كار، به موضوع ثبت ایده و موفقیت در تجارت اختصاص داشت. 1397/10/05| اقتصاد و كارآفرینی
عوامل مؤثر بر عملیاتی شدن ایده های كسب و كار برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 26 آذر، با دكتر مهدی صفایی، كارآفرین مدرس حوزه كسب و كار، در ارتباط با حوزه كسب و كار و كارآفرینی به گفتگو پرداخت. 1397/09/27| اقتصاد و كارآفرینی
نكات كلیدی در ایجاد كسب و كار جدید در برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 19 آذر، دكتر بهزاد حسین عباسی، مدرس و مشاوره حوزه كسب و كار و دیجیتال ماركتینگ، درباره حوزه كارآفرینی و كسب و كار جدید توضیحاتی را ارائه كرد. 1397/09/20| اقتصاد و كارآفرینی
مراحل آموزش كارآفرینی و ورود به فضای كسب و كار در برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 12 آذر، دكتر بهزاد حسین عباسی، مدرس و مشاوره حوزه كسب و كار و دیجیتال ماركتینگ، مراحل آموزش كسب و كار و تخصص های لازم این حوزه را تشریح كرد. 1397/09/13| اقتصاد و كارآفرینی
عناصر كلیدی فرآیند توانمندسازی برای ورود به بازار كسب و كار برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 5 آذر، در گفتگو با دكتر سید صادق اوالی، جانشین معاون توانمندسازی و كارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، به تشریح مفهوم توانمندسازی و عناصر آن اختصاص داشت. 1397/09/06| اقتصاد و كارآفرینی