چگونه كیفیت كفش ورزشی را تشخیص دهیم؟ برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 20 تیر، با حضور دكتر سارا كشكر، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و كارشناس برنامه، به موضوع نحوه تشخیص كفش مناسب ورزش اختصاص داشت. 6 سال پیش
تأثیر ایده های جدید كارآفرینی در وفادار كردن مشتری برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 20 اسفند، در گفتگو با با دكتر مهدی رسولی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی وعلوم ورزش، به موضوع بازاریابی و استارت آپ های ورزشی اختصاص داشت. 6 سال پیش
اصول مدیریت ارتباط با مشتری در برنامه "ارتباطات ورزشی" شنبه 28 مهر، دكتر حمید قاسمی، عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور، در ارتباط با بحث مدیریت ارتباط با مشتری مطالبی را ارائه كرد. 7 سال پیش
افزایش رضایت و اعتماد مشتری با بازاریابی حسی برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 29 آبان با حضور مهدی حكیمی ها، كارشناس بازاریابی و بازرگانی در حوزه ورزش به بررسی مدل بازاریابی حسی اختصاص داشت. 9 سال پیش