دانشکده بازاریابی ورزشی پنج شنبه از ساعت 12:30 به مدت 25دقیقه

رادیو ورزش

دانشكده بازاريابي ورزشي

چگونه کیفیت کفش ورزشی را تشخیص دهیم؟

برنامه "دانشکده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 20 تیر، با حضور دکتر سارا کشکر، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و کارشناس برنامه، به موضوع نحوه تشخیص کفش مناسب ورزش اختصاص داشت.

1398/04/20
23:40

به گزارش رادیو ورزش؛ دکتر سارا کشکر، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی، در ارتباط با اهمیت استفاده از کفش مناسب در فعالیت های ورزشی اظهار کرد: این شکل تفکر که اگر پول کمتر بدهیم، محصول نامرغوب تر می خریم، یک مقدار سنتی شده است. اکنون شرکت های بزرگ دنیا دیگر برای یک قشر خاص محصول تولید نمی کنند. این مسئله خصوصاً در حوزه کفش صدق می کند. امروزه شرکت های پیشرفته جهان به دنبال این مسئله هستند که بتوانند تمام مخاطبانشان را در هر قشری از جامعه راضی نگه دارند؛ به همین جهت محصولاتی تولید می کنند که نه تنها متناسب با جیب مصرف کننده باشد؛ بلکه بتواند دوام و ویژگیهای تضمین کننده سلامت هم داشته باشد.

وی، در مقابل این گفته مجری که استفاده از کفش هایی که خیلی ارزان قیمت هستند، با هدف اینکه مدل کفش را مرتب تغییر دهیم، ضرر زیادی به بدن می زند، عنوان کرد: اگر محصولی داشته باشیم که ضمانت نداشته باشد و تولیدکننده ای آن را تولید کند که زیاد برایش مهم نباشد مشتری وفادار داشته باشد و فقط به این فکر کند محصولش را بفروشد، گفته شما کاملاً صادق است. این تولید کننده محصولی را تولید می کند که شما بتوانید آن را بخرید. در حال حاضر هم شرکت های زیادی وجود دارند که محصولات تقلبی کاملاً مشابه محصولات اصلی تولید می کنند. چنین محصولاتی کیفیت محصول اصلی را ندارند و به بدن آسیب وارد می کنند. بر همین اساس یکی از ارکان اصلی بازاریابی قیمت گذاری است که این قیمت گذاری شرایط و فرآیندهای خاص دارد. در بعضی موارد می توان از روی قیمت متوجه شد که آیا محصول ارائه شده تقلبی است یا خیر. در کشور ما یکی از راه های شناخت محصول همین روش است؛ اما در کشورهای پیشرفته اینطور نیست. آنها قالب ها و فرمول های خاص خودشان را دارند.

برنامه دانشکده بازاریابی ورزشی، با اجرای کاظمی و تهیه کنندگی ابوفاضلی، روزهای پنج شنبه، ساعت 12:30 به مدت 30 دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

دسترسی سریع
دانشکده بازاریابی ورزشی