صدای جمهوری اسلامی ایران
display result search

هر روز به جز جمعه از ساعت 18:30 به مدت 90دقیقه

برنامه "همگام با لیگ" روز دوشنبه 14 آبان با حضور حمیدرضا گرشاسبی، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به موضوع برگزاری بازی فینال جام باشگاه های آسیا بین دو تیم پرسپولیس و کاشیما در ورزشگاه آزادی پرداخت.

به گزارش رادیو ورزش؛ حمیدرضا گرشاسبی، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پیرامون شیوه قیمت گذاری بلیط بازی برگشت فینال جام باشگاه های آسیا بین دو تیم پرسپولیس و کاشیمای ژاپن اظهار کرد: این ذهنیت که ما از بلیط فروشی ریالی درآمد کسب می کنیم؛ درست نیست. برای این میزبانی هزینه های زیادی داریم. برای مثال برای میهمانان AFC حدود 75 اتاق در هتل اسپیناس در نظر گرفته ایم. ما میزبان مراسم اختتامیه هستیم و مراسم زیادی را باید اجرا کنیم.
وی ادامه داد: مجری اسپانسری ما برای بلیط قیمتی را پیشنهاد داد که قدری بالا بود. ما نیز این قیمت را در هیئت مدیره مطرح کردیم چون سازمان لیگ و فدراسیون قیمت را نهایی می کنند. بالاخره قیمت 80 هزار تومان برای جایگاه، 50 هزار تومان روبروی جایگاه ، 30 هزار تومان پشت دروازه ها و 30 هزار تومان برای طبقه دوم تعیین شد. ما برای هواداران که در همه شرایط آمدند و حمایت کردند؛ ناراحت بودیم و آن مبلغی که کم شد را تقبل کردیم که پای خود ما و هزینه های باشگاه حساب شود.
گرشاسبی درخصوص مشکلات پیش آمده در خرید اینترنتی بلیط مسابقه که از ساعت 12 امروز شروع شده ولی به دلیل سرازیر شدن بیش از یک میلیون نفر دچار مشکل شده گفت: در بازی مقابل السد که 80 درصد بلیط فروشی اینترنتی بود؛ نواقصی وجود داشت. تعهد گرفتیم که نواقص برطرف شود. در حال حاضر نیز نظارت شدیدی در رابطه با سامانه بلیط فروشی وجود دارد.
وی درخصوص وضعیت بازیکنان پرسپولیس که هم اکنون در اردوی دوبی بسر می برند عنوان کرد: همه بازیکنان از روحیه خوبی برخوردارند و به شرایط روحی و روانی مطلوب برگشته اند. همگی نیز هم قسم شده اند که با همه توان و پر انرژی وارد زمین شوند. در بازی رفت، نیمه اول خوب بازی کردند. ولی متاسفانه اتفاقاتی هم رخ داد. برای نمونه با هماهنگی در را باز کردند و یک جیمی جامپ با پرچمی خاص وارد زمین بازی شد و این موضوع به بازیکنان ما استرس وارد کرد. ما نیز اعتراض شدید خود را به AFC و باشگاه کاشیما اعلام کردیم. از طرفی تماشاگران اصلی خود را پشت دروازه بیرانوند قرار داده بودند که با پرچمهایی با میله بلند که تا تور دروازه می رسید؛ باعث عدم تمرکز بیرانوند شده بودند. البته اشتباهات داوری هم زیاد بود که بازیکنان را عصبی کرد.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از هواداران تیمش درخواست کرد: در چند بازی بین المللی که داشتیم هواداران بخوبی مدیریت کردند. همه هواداران قدم به قدم و ثانیه ثانیه همراهی کردند و می دانند که تیم چگونه بدون بازیکن به علت محرومیت و مشکلات مالی و سخت افزاری تا این مرحله رسیده و آبروداری کرده است. هواداران ما مثل همیشه بازیکنان را تشویق و دلگرم خواهند کرد. امیدواریم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. از هواداران به خاطر مشکلات پیش آمده عذرخواهی می کنم. اولین بار است که میلیونها نفر برای خرید اینترنتی بلیط به سایت رجوع می کنند. این موضوع را به حساب ناتوانی بنده بگذارند و فرد دیگری را مقصر ندانند تا باعث نشود تنش به باشگاه و بازیکنان برسد. ما باید انرژیمان را برای مراقبت از شرایط روحی و روانی بازیکنان بگذاریم نه اینکه انرژی ما به حواشی برود.
برنامه "همگام با لیگ" روز دوشنبه 14 آبان کاری از گروه مسابقات ورزشی با اجرای شریفی بود. این برنامه ساعت 18:30 به مدت 115 دقیقه تقدیم شنوندگان می شود.

مرتبط با این خبر

  • 28 آبان تاریخ بازی معوقه پرسپولیس -پیکان

  • تحلیل حمید درخشان از بازی پرسپولیس مقابل کاشیما

  • آزادی در انتظار فینالی شایسته فوتبال ایران

  • بایدها و نبایدهای بازار پر منفعت انتقال بازیکنان

  • ارزیابی کارنامه ضعیف کشتی در مسابقات جهانی مجارستان

  • بررسی داوری های هفته دهم لیگ برتر فوتبال

  • وضعیت آمادگی تیم پرسپولیس برای رویارویی با السد در دیدار برگشت

  • طرح های جدید دفتر توسعه آموزش پایه و استعدادیابی وزارت ورزش

  • چشمه جوشان استعدادهای ورزشی در بخش دانش آموزی

  • کمبود 4 هزار معلم تربیت بدنی در مدارس کشور