تیم ملی فوتسال زنان با برگزاری دومین جلسه تمرینی خود در شهر دوشنبه روند آمادهسازی برای حضور قدرتمند در رقابتهای تورنمنت كافا را آغاز كرد.
به گزارش رادیو ورزش و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین تمرین تیم ملی فوتسال زنان ایران پس از ورود به شهر دوشنبه صبح امروز زیر نظر شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی و اعضای كادر فنی برگزار شد.
در این جلسه تمرینی ملیپوشان با انگیزه و روحیهای بالا برنامههای متنوعی شامل تمرینات بدنی، كار با توپ، مرور تاكتیكهای هجومی و دفاعی، اجرای بازی در فضاهای كوچك و هماهنگیهای گروهی را پشت سر گذاشتند.
كادر فنی نیز با دقت عملكرد بازیكنان را زیر نظر داشت و آخرین نكات فنی و تاكتیكی مورد نیاز برای آغاز مسابقات را به ملیپوشان منتقل كرد. فضای پرنشاط و تمركز بالای بازیكنان در جریان تمرین نشان از عزم جدی تیم ملی برای شروعی موفق در این رقابتها داشت. تیمی كه با تركیبی از بازیكنان جوان و باتجربه به دنبال ارائه نمایشی شایسته و كسب نتایج مطلوب در تورنمنت كافا است.
تیم ملی فوتسال بانوان ایران نخستین دیدار خود در این تورنمنت را روز پنجشنبه 4 تیرماه از ساعت 18:00 به وقت محلی برابر تیم ملی قرقیزستان برگزار خواهد كرد.