بهترین مراكز پژوهشی برای امتیازدهی تبلیغات ورزشی در برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" دكتر محسن باقریان، كارشناس بازاریابی ورزش، در ارتباط با بهترین مراكز پژوهشی برای ارزیابی و امتیازدهی تبلیغات ورزشی توضیحاتی را ارائه كرد. 5 سال پیش
شكاف بین مراكز آموزشی-پژوهشی و حوزه اجرایی ورزش برنامه "همیشه با ورزش" روز یكشنبه 11 آذر با حضور دكتر محمد پوركیانی، استاد دانشگاه و عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزشهای دانشگاهی به بررسی دو مقوله پژوهش و اجرا در ورزش كشور پرداخت. 6 سال پیش