مسیر صحیح برندسازی در فضای مجازی برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 8 بهمن، در گفتگو با دكتر نادر سید امیری، عضو هیأت علمی دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران، به موضوع نحوه معرفی برند در فضای مجازی پرداخت. 5 سال پیش
استراتژی های بازاریابی در كسب و كارهای آنلاین برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 1 بهمن، در گفتگو با دكتر نادر سید امیری، عضو هیأت علمی دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران، به موضوع استراتژی های بازاریابی در فضای مجازی اختصاص داشت. 5 سال پیش