دانشکده بازاریابی ورزشی شنبه از ساعت 13:00 به مدت 25دقیقه

رادیو ورزش

دانشكده بازاريابي ورزشي

تأثیر بازاریابی بر رونق تولید و اشتغال زایی

برنامه "دانشکده بازاریابی ورزشی" با حضور دکتر محمد نوحی، کارشناس بازاریابی و مدیریت، به موضوع تأثیر بازاریابی بر رونق تولید و اشتغال زایی اختصاص داشت.

1398/08/04
15:43

به گزارش رادیو ورزش؛ دکتر محمد نوحی، کارشناس برنامه، در ارتباط با موضوع برنامه اظهار کرد: استاندارد شغل در دنیا 20 هزار دلار برای هر شغل است؛ یعنی برای اضافه کردن یک شغل باید 20 هزار دلار هزینه کرد. این عدد در ایران 70 میلیون تومان برآورد شده است. ما با بازاریابی و مخصوصاً بازاریابی ورزشی می توانیم شغل هایی ایجاد کنیم که خیلی کمتر از این مبلغ نیاز به سرمایه گذاری دارند.
وی، عنوان کرد: متأسفانه بازاریابی حلقه مفقوده اقتصاد ماست. اصلی ترین نکته ما در حوزه تولید و رونق تضمین بازار است. مشکل ما در تولید کشور این است که نقدینگی زیاد است و پول در تولید نیست. تولیدکننده قدرت تولید ندارد؛ زیرا سرمایه در گردش کافی ندارد. بازاریابی رابط بین تولید کننده و مصرف کننده است.
دکتر نوحی، در ادامه گفت: با فروش محصول انبارهای تولید کننده خالی می شود و در این هنگام تولید کننده به فکر تولید می افتد که برای این کار به کارگر بیشتر نیاز دارد. وقتی اشتغال زایی بالا برود، درآمد مردم افزایش پیدا خواهد کرد. وقتی درآمد بالا برود، مصرف بیشتر می شود و بر این اساس تولید افزایش پیدا می کند.
این کارشناس بازاریابی در پایان تأکید کرد: اگر می خواهیم پول ملی مان قوی شود، باید تولیدمان را بالا ببریم.
برنامه دانشکده بازاریابی ورزشی، با اجرای اختر زورقچیان و تهیه کنندگی محسن ابوفاضلی، روزهای شنبه ساعت 13:05 به مدت 25 دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

دسترسی سریع
دانشکده بازاریابی ورزشی