دانشکده بازاریابی ورزشی شنبه از ساعت 13:00 به مدت 25دقیقه

رادیو ورزش

دانشكده بازاريابي ورزشي

بهره وری، گامی در جهت اشتغال زایی پایدار

برنامه "دانشکده بازاریابی ورزشی" شنبه 20 مهر، با حضور دکتر محمد نوحی، دکترای کسب و کار و مدیریت ورزش و نیز عضو کمیته ورزش های سنتی یونسکو، به موضوع نقش بازاریابی ورزشی در بهره وری و توسعه ورزش اختصاص داشت.

1398/07/20
15:43

به گزارش رادیو ورزش؛ دکتر محمد نوحی، دکترای کسب و کار و مدیریت ورزش و نیز عضو کمیته ورزش های سنتی یونسکو، در ارتباط با موضوع برنامه گفت: بهره وری یعنی از منابع محدود بیشترین استفاده را کنیم. به طور کلی بهره وری، محصول کارایی و اثربخشی است. یک مدیر، کارشناس و بازاریاب موفق، کسی است که بتواند بین نیازهای نامحدود و منابع محدود یک ارتباط منطقی برقرار کند. نیازهای بشر زیاد و منابعی که باید از آن استفاده کنیم، بسیار محدود است. یک مدیر و بازاریاب موفق کسی است که بتواند بین نیاز و منابع ارتباط معقول برقرار کند.
وی، ادامه داد: اگر ما رضایت مشتری، افزایش کیفیت و محیط زیستمان را درست حفظ کنیم و هزینه هایمان را کاهش دهیم، اشتغال زایی مان بالا خواهد رفت. علتش این است که وقتی هزینه هایمان کاهش پیدا کند، تولید جدید راه می اندازیم و به دنبال سوددهی بیشتر هستیم.
دکتر نوحی، خاطرنشان کرد: هدف تولید کننده از اشتغال زایی سود است. با این اقدامات کشور به اشتغال زایی پایدار می رسد؛ کاهش تورم در بهره وری و توزیع عادلانه ثروت را می توانیم داشته باشیم و نیز عمر مفید محصولاتمان بالا خواهد رفت. متأسفانه اکنون با پایین بودن سطح بهره وری، منابع را از بین می بریم. وقتی ما عمر محصولمان را بالا نمی بریم، ضربه و آسیب به محصول می زنیم.
برنامه دانشکده بازاریابی ورزشی، روزهای شنبه ساعت 13:05 به مدت 25 دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

دسترسی سریع
دانشکده بازاریابی ورزشی