دانشکده بازاریابی ورزشی شنبه از ساعت 13:00 به مدت 25دقیقه

رادیو ورزش

دانشكده بازاريابي ورزشي

تأثیر تبلیغات در سایت ها و خبرگزاری ها

برنامه دانشکده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 14 شهریور، در گفتگو با دکتر محمد نوحی، دکترای کسب و کار و مدیریت ورزش، به بررسی تأثیر تبلیغات در سایت ها و خبرگزاری ها پرداخت.

1398/06/14
21:12

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی رادیو ورزش؛ دکتر محمد نوحی، دکترای کسب و کار و مدیریت ورزش، در ارتباط با موضوع برنامه اظهار داشت: در ابتدا باید قدرت رادیو، تلویزیون و اینترنت را با هم مقایسه کنیم؛ اینکه چند درصد مردم تلویزیون می بینند و رادیو گوش می کنند و چند درصد مردم در فضای اینترنت هستند. اگر دقت کنیم، حتی گاهی اوقات برخی افراد پشت چراغ قرمز هم به اینترنت وصل می شوند؛ بنابراین فضای اینترنت خیلی قوی است.
دکتر در خصوص تاریخچه تبلیغات اینترنتی گفت: قدمت تبلیغات اینترنتی به سال 1994 برمی گردد. اولین بار تبلیغات بنری را در حوزه تبلیغات اینترنتی شاهد بودیم. از آن پس تبلیغات اینترنتی آنقدر قوی شد که در سال 1996 درآمد سال آن به 260 میلیون دلار رسید. این درآمد در سال 2007 به 13هزار میلیون دلار افزایش پیدا کرد.
وی، مزایای اینترنت را بدین صورت شرح داد: 1-هر زمان که بخواهی قابل دسترس است 2-هزینه آن بسیار پایین است 3-هدفمند است 4- جهانی بودن و شبانه روزی بودن 5-تعامل و اثربخشی بالا دارد 6-شرکت های کوچک و افراد بسیار ضعیف در بحث کسب و کار می توانند همتراز افراد بزرگ وارد اینترنت شوند و کار خود را ادامه دهند 7-با تک تک افراد می توان ارتباط دوطرفه برقرار کرد 8- قابلیت فروش دارد.
این کارشناس کسب و کار تصریح کرد: در این فضا بازاریابی محصولات ورزشی بسیار مؤثر است؛ منتها فرهنگ استفاده از اینترنت در کشورهای دنیا یک تعرف دارد و در کشور ما یک تعریفی دارد. به نظرم فرهنگ سازی نشده که فضاهای مجازی و خبرگزاری ها چقدر می توانند در بازاریابی و فروش محصولات اهمیت داشته باشند.
برنامه دانشکده بازاریابی ورزشی، با اجرای کاظمی، روزهای پنج شنبه ساعت 12:30 به مدت 30 دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

دسترسی سریع
دانشکده بازاریابی ورزشی