دانشکده بازاریابی ورزشی پنج شنبه از ساعت 12:30 به مدت 25دقیقه

رادیو ورزش

دانشكده بازاريابي ورزشي

آشنایی با مفهوم بازاریابی

برنامه "دانشکده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 23 خرداد، دکتر سارا کشکر، دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی و متخصص بازاریابی و تبلیغات ورزشی، در خصوص نقش بازاریابی توضیحاتی را ارائه کرد.

1398/03/24
19:35

به گزارش رادیو ورزش؛ دکتر سارا کشکر، دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی و متخصص بازاریابی و تبلیغات ورزشی، در پاسخ به این سوال که یک شهروند چقدر ممکن است با بازاریابی ورزشی ارتباط پیدا کند، عنوان کرد: به طور کلی بازاریابی امری است که همه ما چه بخواهیم و چه نخواهیم به نوعی با آن در ارتباط هستیم. صبح که از درب خانه خارج می شویم، تبلیغات زیادی را در اطراف خود می بینیم و این اتفاق تا آخر شب که به خانه بازمی گردیم، ادامه دارد. وقتی فیلمی را در تلویزیون می بینیم، دائم این فیلم قطع و تبلیغاتی ارائه می شود. در نتیجه به نوعی همه ما در معرض تلاش های بازاریابی سازمان های مختلف قرار داریم که ورزش هم یکی از آن سازمان هایی است که در سطح دنیا در این زمینه خیلی قوی عمل می شود.
امروز در کشور ما هم به دلیل اینکه سلامت یکی از اهداف عالی نظام است، بازاریابی ورزشی در اولویت فعالیت های تجاری و غیرتجاری سازمان های مختلف ورزشی قرار دارد.
وی، تصریح کرد: جالب است که در ذهن مردم بازاریابی مساوی با درآمدزایی است؛ البته این تعریف درستی نیست. اگر بازاریابی موفق باشد به درآمدزایی منتج خواهد شد؛ اما بازاریابی به خودی خود به معنی درآمدزایی نیست.
دکتر کشکر، همچنین در خصوص اهمیت و نقش بازاریابی گفت: بازاریابی به نوعی معرفی است؛ یعنی شما تولید کننده هستید و می خواهید بگویید من محصولی دارم و این محصول چه ویژگیهایی دارد تا مردم ترغیب به خرید آن محصول شوند و یا می خواهید سازمانی را به جامعه معرفی کنید تا مردم با آن ارتباط بیشتری بگیرند و از خدماتش استفاده کنند.
برنامه دانشکده بازاریابی ورزشی، روزهای پنج شنبه هر هفته ساعت 11:30 به مدت 30 دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

دسترسی سریع
دانشکده بازاریابی ورزشی