دانشکده مدیریت ورزشی چهارشنبه از ساعت 13:00 به مدت 25دقیقه

رادیو ورزش

دانشكده مديريت ورزشي

تأثیرگذاری ارتباط خوب یک مدیر بر باشگاه و جامعه

برنامه "دانشکده مدیریت ورزشی" چهارشنبه 16 مرداد، دکتر میرزاده، دکترای جامعه شناس و مدرس دوره های مدیریتی، به موضوع تأثیرگذاری ارتباط خوب یک مدیر بر باشگاه و جامعه اختصاص داشت.

1398/05/16
21:59

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی رادیو ورزش؛ دکتر میرزاده، دکترای جامعه شناس و مدرس دوره های مدیریتی، در ارتباط با موضوع برنامه اظهار داشت: زمانیکه جامعه هدف یک بنگاه یا سازمان بیشتر می شود، بازدهی و تأثیرگذاری آن در جامعه بیشتر خواهد شد و عملاً می تواند به عنوان گروه مرجع تأثیرات مثبت یا منفی را بر جامعه بگذارد. ما در کشوری هستیم که 4 باشگاهمان 50 میلیون نفر تماشاگر دارند؛ یعنی دو سوم کشورمان طرفدار 4 باشگاه هستند. اگر این 4 باشگاه خوب مدیریت شوند، هدف گذاری درستی داشته باشند و به هوادار و جامعه هدف تزریق کنند که هدف ما از ورزش دوستی، استحکام و همدلی است، مسلماً تأثیرگذاریشان بر اجتماع مثبت خواهد بود.

وی، به حواشی اخیر ورزش کشور اشاره کرد و گفت: در چند وقت اخیر درگیریهای زیادی در بین مربیان و مدیران رخ داد که با این اتفاق حتی شهرها از هم فاصله گرفتند و تأثیرگذاری مستقیم ورزش و مدیریت ورزش بر جامعه را شاهد بودیم. اگر یک مدیر بتواند تمام مشکلات را در درون باشگاه، سازمان یا لیگ حل کند؛ هوادار با هدف و چشم انداز ما عجین شود و ما را به سمت هدفمان ببرد، قطعاً تأثیرگذاری آن در جامعه بیشتر خواهد بود.

دکتر میرزاده، تصریح کرد: باشگاه شاهین شاید 100 سال قدمت دارد. در 60، 70 سال پیش شعار این باشگاه اخلاق، درس، ورزش بود؛ یعنی ما انسان می سازیم. اگر ما مدیریت خوب داشته باشیم، در ورزش می توانیم اسطوره سازی کنیم. وقتی ما والیبال داریم، شهری مثل اردبیل و ارومیه را دنیا می شناسند که نشانده تأثیرگذاری اجتماعی ورزش است.

مدیریت صحیح ورزش باعث می شود شهری که ما باید میلیاردها هزینه می کردیم تا نقاط مختلف دنیا آن را بشناسند با یک تورنمنت و مدیریت ورزش شناخته شود و توانمندی ها، سرمایه ها و صنعت گردشگری آن رونق پیدا کند.

برنامه دانشکده مدیریت ورزشی، با اجرای زمانی، روزهای چهارشنبه، ساعت 12:30 به مدت 30 دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

دسترسی سریع
دانشکده مدیریت ورزشی