بازاریابی ورزشی پنج شنبه از ساعت 13:30 به مدت 30دقیقه

رادیو ورزش

بازاریابی ورزشی

انتخاب اسم اثرگذار برای مرکز ورزشی

برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 19 فروردین با حضور وحید نثائی، کارشناس بازاریابی به بررسی ویژگی های لازم برای انتخاب نام یک فروشگاه یا باشگاه ورزشی اختصاص داشت.

1396/01/20
08:27

به گزارش رادیو ورزش؛ وحید نثائی، کارشناس بازاریابی پیرامون ویژگی های مورد نیاز برای انتخاب نام فروشگاه و باشگاه ورزشی اظهار کرد: یکی از مهمترین مراحل در تاسیس و راه اندازی یک کسب و کار انتخاب نام مناسب است چون این اسم است که به محصول و خدمت ارزش می دهد. در این رابطه فاکتورهایی باید مورد توجه قرار گیرد که عبارتند از: 1- نام ساده باشد تا مشتری براحتی آن را به ذهن بسپارد 2- متفاوت باشد؛ یعنی مشابه نام رقبا نباشد. 3- نام مورد نظر براحتی قابلیت تبدیل شدن به لوگو را داشته باشد. 4- جلوه گر ماهیت و درون مایه فروشگاه یا باشگاه ورزشی باشد. 5- در انتخاب نام به مخاطب و گروه هدف توجه شود؛ برای مثال فونت کودکانه برای گروه هدف کودک 6- نام مورد نظر با توسعه خدمات باشگاه یا فروشگاه در آینده باعث محدودیت در کار نشود. 7 -معمولاً کلمات مخفف برای گروه هدف ملموس نیستند درنتیجه بهتر است نامی انتخاب شود که برای مخاطب معنا داشته باشد.
8- جهانی فکر کنیم و محلی عمل کنیم پس توجه داشته باشیم تبدیل نام به زبان های مختلف مشکلی ایجاد نکند. 9- از آنجا که آدرس سایت اینترنتی از نام فروشگاه یا باشگاه گرفته می شود نام مورد نظر براحتی بتواند در آدرس سایت اینترنتی مورد استفاده قرار گیرد و به آسانی مشتریان آن را به ذهن بسپارند.
برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 19 فروردین کاری از گروه علوم ورزشی به تهیه کنندگی محسن افضلی و با اجرای سارا کشکر تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت 13:30 شنبه ها به مدت 30 دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

دسترسی سریع
بازاریابی ورزشی