صدای جمهوری اسلامی ایران
display result search

شنبه از ساعت 13:30 به مدت 30دقیقه

برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 21 اسفند با حضور بهداد صالحی، گرافیست و مدرس دانشگاه به بررسی لوگو و اهمیت آن در سازمان ورزشی اختصاص داشت.

به گزارش رادیو ورزش؛ بهداد صالحی، گرافیست و مدرس دانشگاه در تعریف لوگو بیان کرد: برای هر رویداد، مجموعه، شرکت و فعالیتی یک سمبول در نظر گرفته می شود که لوگو یا نشان نام دارد و یک نشانه تصویری برای معرفی یک مفهوم است. لوگو یا نشان به 3 دسته 1- خود لوگو ، 2-نشان نوشته و 3- تصویر تقسیم می شود. مخفف و کلمات اقتصاری که قبل از طراحی توسط شرکتها برای ساده سازی مورد استفاده قرار می گیرند؛ جزؤ نشان نوشته هستند.
صالحی درخصوص اهمیت لوگو در سازمانهای ورزشی اظهار کرد: در هر مفهوم و رویداد نیازمند یک نشان هستیم تا از آن در جاهای مختلف و برای معرفی و تبلیغ روی کاغذ یا صفحه دیجیتال استفاده کنیم. بنابراین لوگو باید بشکلی طراحی شود که علاوه بر زیبایی و ماندگاری به سرعت مفهومی که به دنبالش هستیم را به ذهن انتقال دهد. تبدیل مفهوم به تصویر مهمترین هدف یک لوگو است و در طراحی لوگوی ورزشی باید حس و حال ورزش یعنی تحرک و انرژی نیز وجود داشته باشد.
برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 21 اسفند کاری از گروه علوم ورزشی به تهیه کنندگی محسن افضلی و با اجرای سارا کشکر تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت 13:30 شنبه ها به مدت 30 دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

مرتبط با این خبر

  • حمایت ورزشی و اشکال مختلف آن

  • روانشناسی مصرف کننده در بازاریابی ورزشی

  • شیوه های مدرن بازاریابی در فدراسیون های ورزشی

  • تحلیلی بر رفتار مصرف کننده در فضای مجازی

  • تکنیک های بازاریابی مستقیم در ورزش

  • انتظار مشتری در باشگاه یا فروشگاه ورزشی

  • ضرورت بهره گیری از متخصصین بازاریابی ورزشی در سازمان های ورزشی

  • مزایای عرضه کالای دست دوم ورزشی در فضای مجازی

  • کالاهای دست دوم از نگاه بازاریابی

  • اهمیت لوگو در پوشاک ورزشی