صدای جمهوری اسلامی ایران
display result search

شنبه از ساعت 13:30 به مدت 30دقيقه

برنامه بازاریابی ورزشی شنبه ۲۱ اسفند با حضور بهداد صالحی، گرافیست و مدرس دانشگاه به بررسی لوگو و اهمیت آن در سازمان ورزشی اختصاص داشت.

به گزارش رادیو ورزش؛ بهداد صالحی، گرافیست و مدرس دانشگاه در تعریف لوگو بیان کرد: برای هر رویداد، مجموعه، شرکت و فعالیتی یک سمبول در نظر گرفته می شود که لوگو یا نشان نام دارد و یک نشانه تصویری برای معرفی یک مفهوم است. لوگو یا نشان به ۳ دسته ۱- خود لوگو ، ۲-نشان نوشته و ۳- تصویر تقسیم می شود. مخفف و کلمات اقتصاری که قبل از طراحی توسط شرکتها برای ساده سازی مورد استفاده قرار می گیرند؛ جزؤ نشان نوشته هستند.
صالحی درخصوص اهمیت لوگو در سازمانهای ورزشی اظهار کرد: در هر مفهوم و رویداد نیازمند یک نشان هستیم تا از آن در جاهای مختلف و برای معرفی و تبلیغ روی کاغذ یا صفحه دیجیتال استفاده کنیم. بنابراین لوگو باید بشکلی طراحی شود که علاوه بر زیبایی و ماندگاری به سرعت مفهومی که به دنبالش هستیم را به ذهن انتقال دهد. تبدیل مفهوم به تصویر مهمترین هدف یک لوگو است و در طراحی لوگوی ورزشی باید حس و حال ورزش یعنی تحرک و انرژی نیز وجود داشته باشد.
برنامه بازاریابی ورزشی شنبه ۲۱ اسفند کاری از گروه علوم ورزشی به تهیه کنندگی محسن افضلی و با اجرای سارا کشکر تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت ۱۳:۳۰ شنبه ها به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

سردبیر: شهبندی
تنظیم کننده: مونا رئیس پور

مرتبط با این خبر

  • نقش صحه گذاری ورزشکار در تبلیغات تجاری

  • تبلیغات محیطی در ورزش از دیدگاه جامعه شناختی

  • مسئولیت مدنی ناشی از تبلیغات ورزشی

  • جریان فکری زیر پوست تبلیغات محیطی

  • شناسایی طیف رضایت مشتری در بازاریابی ورزشی

  • افزایش رضایت و اعتماد مشتری با بازاریابی حسی

  • لزوم تهیه بانک اطلاعات مشتریان در کسب و کار ورزشی

  • سودمندی مدل بازاریابی مستقیم در حوزه ورزش