بازاریابی ورزشی پنج شنبه از ساعت 13:30 به مدت 30دقیقه

رادیو ورزش

بازاریابی ورزشی

وضعیت تولیدکنندگان کفش ورزشی در کشور

برنامه بازاریابی ورزشی پنجشنبه 7 دی با حضور سید حمزه موسوی شاد، تولید کننده کفش ورزشی به بررسی بازار کفش ورزشی در کشور اختصاص داشت.

1396/10/09
08:32

به گزارش رادیو ورزش؛ صنعت کفش ورزشی در صنعت ورزش جایگاه ویژه ای دارد. امروز تولیدکنندگان بزرگ کفش ورزشی جهان تنها به تولید کفش فکر نمی کنند بلکه در این فکر هستند که چه کفشی تولید کنند که نیازهای مردم را مرتفع کند و آنها را راضی نگه دارد.
برای این منظور تولیدکنندگان بزرگ به دنبال سفارشی سازی هستند و فقط به تولید انبوه فکر نمی کنند و بررسی می کنند که مشتریان تمایل دارند چه کفشی بپوشند و همان را تولید می کنند.
مشتری می تواند به سایت این تولیدکنندگان مراجعه کند و طرح، رنگ و اندازه مورد نظر خود را سفارش دهد. کفش مورد نظر برای این افراد ساخته و ارسال می شود.
صنعت کفش ورزشی در کشور ما جایگاه مطلوبی ندارد و افراد کفش داخلی نمی خرند و تولیدات داخلی را خیلی کیفی نمی دانند. تولیدکنندگان ما نیز در زمینه های اطلاع رسانی، ترویج و بهینه سازی کمتر ورود پیدا می کنند و فعال نیستند. تولیدکنندگان باید مردم را به سمت محصولاتشان جذب کنند و تولیداتشان را در سطح ملی و بین المللی ارتقا ببخشند.
سید حمزه موسوی شاد، تولید کننده کفش ورزش درخصوص وضعیت بازار کفش ورزشی کشور بیان کرد: ما کفش ورزشی رشته های کشتی، بسکتبال، فوتبال، فوتسال و کوهنوردی را تولید می کنیم و من از سال 48 در این زمینه فعالیت می کنم. بزرگترین مشکل ما این است که با کفش های خارجی موجود در بازار نمی توانیم؛ رقابت کنیم. متاسفانه در کشور تبلیغ نمی شود که کالای ایرانی استفاده شود. از تولیدکننده داخلی باید حمایت شود تا بتواند ادامه دهد و هر تولید کننده که کالایش کیفیت نداشته باشد باید جلوی تولیدش گرفته شود.
برنامه بازاریابی ورزشی پنجشنبه 7 دی کاری از گروه علوم ورزشی به تهیه کنندگی محسن افضلی و با اجرای سارا کشکر تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت 13:30 شنبه ها به مدت 30 دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

دسترسی سریع
بازاریابی ورزشی