بازاریابی ورزشی پنج شنبه از ساعت 13:30 به مدت 30دقیقه

رادیو ورزش

بازاریابی ورزشی

مشکلات بازار مجلات و روزنامه های ورزشی

برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 25 آذر با حضور کامران احمدپور، مدیر مسئول و صاحب امتیاز روزنامه 90 به بررسی مشکلات بازار مجلات و نشریات ورزشی اختصاص داشت.

1396/09/26
08:42

به گزارش رادیو ورزش؛ کامران احمدپور، مدیر مسئول و صاحب امتیاز روزنامه 90 پیرامون این روزنامه ورزشی گفت: 90 یک روزنامه ورزشی است که بیشتر رشته فوتبال را تحت پوشش قرار می دهد و همه اقشار جامعه جز مخاطبان آن محسوب می شوند. ما به عنوان دومین روزنامه ورزشی کشور از وضعیت موجود راضی نیستیم و نه تنها ما بلکه کلیه روزنامه های ورزشی و غیرورزشی وضع خوبی ندارند.
احمدپور درخصوص مشکلات اساسی بازار روزنامه های ورزشی بیان کرد: برای جذب مشتری بیشتر ما با 3 مشکل عمده روبرو هستیم. اول اینکه در کشور سیستم توزیع آماتوری وجود دارد و حتی در بعضی شهرستان ها روزنامه یک روز بعد توزیع می گردد. دومین مشکل ما این است که رسانه تصویری در برنامه های خود روزنامه های ورزشی را زرد و دروغ پرداز معرفی می کند درحالیکه که با گذشت زمان ثابت شده که اخبار روزنامه ها درست بوده اند و بدین شکل اهداف و تلاش های ما بخوبی منعکس نمی شود. سومین و بزرگترین مشکل ما این است که مردم روزنامه و کتاب نمی خوانند.
وی در ادامه افزود: برنامه ما این است که در توزیع بموقع روزنامه ها نظارت شود؛ به محتوا توجه گردد که مناسب و خوب باشد و همه اقشار و گروه های سنی جامعه مانند فوتبال بانوان، پایه، نیروهای مسلح و ... تحت پوشش قرار گیرند.
برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 25 آذر کاری از گروه علوم ورزشی به تهیه کنندگی محسن افضلی و با اجرای سارا کشکر تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت 13:30 شنبه ها به مدت 30 دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

دسترسی سریع
بازاریابی ورزشی