بازاریابی ورزشی پنج شنبه از ساعت 13:30 به مدت 30دقیقه

رادیو ورزش

بازاریابی ورزشی

تکنیک های موثر در بازاریابی پیامکی

برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 20 آبان با حضور وحید نثایی، کارشناس بازاریابی به موضوع تکنیک های موثر در بازاریابی پیامکی اختصاص داشت.

1396/08/21
08:18

به گزارش رادیو ورزش؛ وحید نثایی، کارشناس بازاریابی پیرامون تکنیک های موثر در بازاریابی پیامکی اظهار کرد: ابتدا ما باید هدف و انتظارمان را از ارسال پیامک به مشتری مشخص کنیم؛ برای مثال ارائه خدمات جدید، جذب مشتریان بیشتر و ... .
وقتی هدف مشخص شد؛ سپس باید متن پیامک را تهیه کرد. متن پیامک باید مختصر و مفید باشد. اغلب افراد علاقه ای به خواندن مطالب پر حجم ندارند. مطلع پیام نیز خیلی اهمیت دارد و باید متفاوت و جذاب باشد.
بعد از این باید خدمات ویژه ای که ارائه می دهیم؛ در پیامک بیاوریم. برای مثال باید ببینیم که فروشگاه یا باشگاه ورزشی ما چه مزیتی نسبت به سایر رقبا دارد و همان را در پیامک برجسته کنیم.
نثایی در خصوص زمان و تعداد ارسال پیامک توضیح داد: اگر اولین بار است که می خواهیم اطلاعات شرکت را به مشتریان ارائه دهیم؛ این یک پیامک آگاهی دهنده است که باید به دفعات و با کلمات کلیدی خیلی جذاب ارسال شود. اگر مشتری با ما آشنایی دارد باید پیامک یادآوری کننده ارسال شود که در تعداد کمتر و حجم پیام کوتاهتر ارسال می شود. نوع دیگر پیامک هم ترغیب کننده است که مشتری را برای خرید بیشتر ترغیب می کند.
اگر به دنبال اثربخشی پیامک هستید؛ به یاد داشته باشید که در موقع مناسبت هایی مثل عید نوروز که افراد پیامک های زیادی دریافت می کنند؛ از ارسال پیامک خودداری کنید. ساعات 9 تا 13 و 14 تا 18 زمان های مناسبی برای ارسال پیامک است. درضمن اگر می خواهید دیده شوید؛ حتما متفاوت باشید . اگر کاری که دیگران انجام می دهند را شما هم تکرار کنید؛ در واقع کاری انجام نداده اید.
برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 20 آبان کاری از گروه علوم ورزشی به تهیه کنندگی محسن افضلی و با اجرای سارا کشکر تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت 13:30 شنبه ها به مدت 30 دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

دسترسی سریع
بازاریابی ورزشی