ارتباط بین رادیو، تبلیغات و ورزش برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 7 شهریور، با حضور دكتر محمد نوحی، دكترای كسب و كار و مدیریت ورزش و نیز عضو كمیته ورزش های سنتی یونسكو، به بررسی ارتباط بین 3 مفهوم رادیو، تبلیغات و ورزش پرداخت. 5 سال پیش
بهترین مراكز پژوهشی برای امتیازدهی تبلیغات ورزشی در برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" دكتر محسن باقریان، كارشناس بازاریابی ورزش، در ارتباط با بهترین مراكز پژوهشی برای ارزیابی و امتیازدهی تبلیغات ورزشی توضیحاتی را ارائه كرد. 5 سال پیش
مفهوم محصول در فرآیند بازاریابی ورزشی برنامه "دانشكده بازاریابی" پنج شنبه 30 خرداد، با حضور دكتر سارا كشكر، دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی و متخصص بازاریابی و تبلیغات ورزشی، به تشریح مفهوم محصول اختصاص داشت. 5 سال پیش
آشنایی با مفهوم بازاریابی برنامه "دانشكده بازاریابی ورزشی" پنج شنبه 23 خرداد، دكتر سارا كشكر، دانشیار مدیریت ورزشی دانشگاه علامه طباطبایی و متخصص بازاریابی و تبلیغات ورزشی، در خصوص نقش بازاریابی توضیحاتی را ارائه كرد. 5 سال پیش
استراتژی های بازاریابی در كسب و كارهای آنلاین برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 1 بهمن، در گفتگو با دكتر نادر سید امیری، عضو هیأت علمی دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران، به موضوع استراتژی های بازاریابی در فضای مجازی اختصاص داشت. 5 سال پیش
بازاریابی كارآفرینی؛ نگاهی نو در ورزش برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 3 اردیبهشت، با دكتر نازنین راسخ عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم ورزش، با موضوع بازاریابی كارآفرینی به گفت و گو پرداخت. 6 سال پیش
چالش های بازاریابی در حوزه ورزش برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 27 فروردین، در گفتگو با دكتر نازنین راسخ، محقق حوزه بازاریابی و ارتباطات ورزشی، به موضوع بازاریابی ورزشی اختصاص داشت. 6 سال پیش