بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی رفتار مطلوب مصرف كننده در حوزه بازاریابی ورزش اختصاص دارد. با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی) 8 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی رفتار فروشنده در حوزه بازاریابی ورزش اختصاص دارد. با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی) 8 سال پیش
بازاریابی ورزشی در این برنامه به چگونگی نحوه راه اندازی فروشگاه های ورزشی می پردازد. با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی ورزش) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی در این برنامه به تعریف بازار و انواع آن می پردازد. با حضور وحید نسایی(كارشناس بازاریابی ورزش) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی چگونگی انتظارات خدمات ورزشی باشگاه ها می پردازد. با حضور مهدی اصفهانی(كارشناس بازاریابی ورزش) 8 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه در خصوص روش های بازاریابی نشریات و مجلات ورزشی به بحث و گفتگو می پردازد. با حضور كامران احمدپور(كارشناس بازاریابی ورزش) 8 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی مشكلات و موانع حامیان مالی در حوزه بازاریابی ورزشی به بحث و گفتگو می پردازد. با حضور مهرداد محرم زاده(كارشناس بازاریابی ورزش) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به موضوع اصول راههای پیشبرد در فروش لوازم ورزشی و جذب مشتری می پردازد با حضور وحید نسایی(كارشناس بازاریابی) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی موضوع انواع تخفیفات در فروش لوازم و محصولات ورزشی می پردازد با حضور وحید نسایی(كارشناس بازاریابی) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی در این برنامه به چگونگی اهمیت راه اندازی فروشگاه های ورزشی از طریق بازاریابی ورزشی می پردازد. با حضور سینا شریعتی(عضو هیئت علمی انجمن بازاریابی ایران) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به موضوع نقش واسطه ها در حوزه صنعت ورزش اختصاص دارد با حضور امیر بخطایی(مشاور و مدرس بازاریابی و فروش) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی(تكرار) این برنامه به موضوع كتب ورزشی، نحوه محاسبه و قیمت گذاری آن در بازار اختصاص دارد با حضور روبن شاهوردیان(ناشر كتاب) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به موضوع جایگاه برند در ورزش اختصاص دارد با حضور بهنود الله وردی(مشاور و استاد دانشگاه) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی(تكرار) این برنامه به موضوع نقش و وظایف اتحادیه در ارتباط با قیمت گذاری كالا و اصل و فرع بودن آن اختصاص دارد. با حضور محمد امینی زاده گوهری(رئیس اتحادیه تولیدكنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی تهران) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به موضوع نقش و وظایف اتحادیه در ارتباط با قیمت گذاری كالا و اصل و فرع بودن آن اختصاص دارد. با حضور محمد امینی زاده گوهری(رئیس اتحادیه تولیدكنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی تهران) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به موضوع كتب ورزشی، نحوه محاسبه و قیمت گذاری آن در بازار اختصاص دارد با حضور روبن شاهوردیان(ناشر كتاب) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی(تكرار) این برنامه به موضوع كتب ورزشی و نحوه محاسبه و قیمت گذاری آن در بازار اختصاص دارد با حضور روبن شاهوردیان(ناشر كتاب) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه، به بررسی نقش فدراسیون های ورزشی در امر بازاریابی اختصاص دارد. با حضور مهدی حكیمی ها(كارشناس بازاریابی) 8 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی نقش فدراسیون های ورزشی در امر بازاریابی اختصاص دارد. با حضور مهدی حكیمی ها(كارشناس بازاریابی) 8 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی علت فراگیری دانشجویان رشته بازاریابی ورزشی اختصاص دارد. با حضور سید عماد حسینی(عضو هیئت علمی دانشگاه) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی بایدها و نبایدهای رضایت مندی در مشتری مداری اختصاص دارد با حضور سید مرتضی عظیم زاده(كارشناس بازاریابی) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی بایدها و نبایدهای رضایت مندی در مشتری مداری اختصاص دارد با حضور سید مرتضی عظیم زاده(كارشناس بازاریابی) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی تكنیك های بازاریابی حسی اختصاص دارد. با حضور مهدی حكیمیا(كارشناس بازاریابی) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی چگونگی استفاده از تكنیك های بازاریابی ورزشی اختصاص دارد با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی ارتباط مستقیم با مصرف كننده اختصاص دارد با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی ارتباط مستقیم با مصرف كننده اختصاص دارد با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی نقش مردم در جهت توسعه فدراسیون های ورزشی اختصاص دارد با حضور محمدرضا آخوندی(كارشناس مدیریت در تجارت) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به روانشناسی در بازاریابی ورزشی می پردازد با حضور دكتر سینا شریعتی(كارشناس بازاریابی) 9 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی تشخیص رفتار مصرف كننده در حوزه بازاریابی فضای مجازی اختصاص دارد با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی) 9 سال پیش