بازاریابی ورزشی این برنامه به اهمیت برنامه ریزی استراتژیك در بازاریابی ورزشی و انواع آن می پردازد. با حضور سینا شریعتی(عضو هیئت علمی انجمن بازاریابی ایران) 8 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به اهمیت برنامه ریزی استراتژیك در بازاریابی ورزشی می پردازد با حضور سینا شریعتی(عضو هیئت علمی انجمن بازاریابی ایران) 8 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی تكنیك های بازاریابی حسی اختصاص دارد. با حضور مهدی حكیمیا(كارشناس بازاریابی) 8 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی چگونگی استفاده از تكنیك های بازاریابی ورزشی اختصاص دارد با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی) 8 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی تشخیص رفتار مصرف كننده در حوزه بازاریابی فضای مجازی اختصاص دارد با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی) 8 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه، به بررسی نقش فدراسیون های ورزشی در امر بازاریابی اختصاص دارد. با حضور مهدی حكیمی ها(كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی نقش فدراسیون های ورزشی در امر بازاریابی اختصاص دارد. با حضور مهدی حكیمی ها(كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی بكارگیری فدراسیون ها از رسانه در امر بازاریابی اختصاص دارد. با حضور مهدی حكیمی ها(كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی نحوه جذب مشتریان جدید در حوزه بازاریابی ورزشی می پردازد. با حضور سینا شریعتی(عضو هیئت علمی بازاریابی ایران) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی شیوه های بازاریابی مستقیم در حوزه ورزش می پردازد. با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی بازاریابی مستقیم و اهمیت آن در حوزه ورزشی می پردازد. با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی شیوه های بازاریابی مستقیم در حوزه ورزش می پردازد. با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی رفتار مطلوب مصرف كننده در حوزه بازاریابی ورزش اختصاص دارد. با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی رفتار فروشنده در حوزه بازاریابی ورزش اختصاص دارد. با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی شیوه مدیریت موثر در بازاریابی پیامكی می پردازد. با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی تكنیك های موثر در بازاریابی پیامكی به بحث و گفتگو می پردازد. با حضور وحید نثایی(كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی روانشناسی مصرف كننده در بازاریابی با حضور دكتر سینا شریعتی(كارشناس بازاریابی ورزشی) 6 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی توسعه و رشد بازاریابی بوسیله مردم در فدراسیون های ورزشی اختصاص دارد. با حضور محمدرضا آخوندی(كارشناس بازاریابی) 6 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی ظرفیت بازاریابی در فدراسیون های ورزشی می پردازد. با حضور محمدرضا آخوندی(كارشناس بازاریابی) 6 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی تكنیك های بازاریابی حسی می پردازد. با حضور مهدی حكیمی ها(كارشناس بازاریابی) 5 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بررسی علت فراگیری دانشجویان رشته بازاریابی ورزشی اختصاص دارد. با حضور سید عماد حسینی(عضو هیئت علمی دانشگاه) 8 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بحث پیرامون تاثیرات تبلیغات محیطی در امر بازاریابی ورزشی اختصاص دارد. با حضور عفت السادات افضل طوسی(دانشیار و متخصص در تبلیغات و هنر) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه به بحث پیرامون تاثیرات تبلیغات محیطی در امر بازاریابی ورزشی اختصاص دارد. با حضور عفت السادات افضل طوسی(دانشیار و متخصص در تبلیغات و هنر) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه پیرامون مسائل حقوقی تبلیغات محیطی در امر بازاریابی ورزشی اختصاص دارد با حضور فاطمه جعفری برزیان(كارشناس حقوقی) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی این برنامه پیرامون نقش ورزشكاران در تبلیغات محیطی در حوزه بازاریابی بحث می شود. با حضور داروین صبوری(كارشناس جامعه شناسی) 7 سال پیش
بازاریابی ورزشی در این برنامه پیرامون اثربخشی، نقش و ویژیگی های لگو در حوزه بازاریابی بحث می شود. با حضور بهداد صالحی(گرافیست) 7 سال پیش