برنامه "دانشكده مدیریت ورزشی" چهارشنبه 16 مرداد، دكتر میرزاده، دكترای جامعه شناس و مدرس دوره های مدیریتی، به موضوع تأثیرگذاری ارتباط خوب یك مدیر بر باشگاه و جامعه اختصاص داشت.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی رادیو ورزش؛ دكتر میرزاده، دكترای جامعه شناس و مدرس دوره های مدیریتی، در ارتباط با موضوع برنامه اظهار داشت: زمانیكه جامعه هدف یك بنگاه یا سازمان بیشتر می شود، بازدهی و تأثیرگذاری آن در جامعه بیشتر خواهد شد و عملاً می تواند به عنوان گروه مرجع تأثیرات مثبت یا منفی را بر جامعه بگذارد. ما در كشوری هستیم كه 4 باشگاهمان 50 میلیون نفر تماشاگر دارند؛ یعنی دو سوم كشورمان طرفدار 4 باشگاه هستند. اگر این 4 باشگاه خوب مدیریت شوند، هدف گذاری درستی داشته باشند و به هوادار و جامعه هدف تزریق كنند كه هدف ما از ورزش دوستی، استحكام و همدلی است، مسلماً تأثیرگذاریشان بر اجتماع مثبت خواهد بود.
وی، به حواشی اخیر ورزش كشور اشاره كرد و گفت: در چند وقت اخیر درگیریهای زیادی در بین مربیان و مدیران رخ داد كه با این اتفاق حتی شهرها از هم فاصله گرفتند و تأثیرگذاری مستقیم ورزش و مدیریت ورزش بر جامعه را شاهد بودیم. اگر یك مدیر بتواند تمام مشكلات را در درون باشگاه، سازمان یا لیگ حل كند؛ هوادار با هدف و چشم انداز ما عجین شود و ما را به سمت هدفمان ببرد، قطعاً تأثیرگذاری آن در جامعه بیشتر خواهد بود.
دكتر میرزاده، تصریح كرد: باشگاه شاهین شاید 100 سال قدمت دارد. در 60، 70 سال پیش شعار این باشگاه اخلاق، درس، ورزش بود؛ یعنی ما انسان می سازیم. اگر ما مدیریت خوب داشته باشیم، در ورزش می توانیم اسطوره سازی كنیم. وقتی ما والیبال داریم، شهری مثل اردبیل و ارومیه را دنیا می شناسند كه نشانده تأثیرگذاری اجتماعی ورزش است.
مدیریت صحیح ورزش باعث می شود شهری كه ما باید میلیاردها هزینه می كردیم تا نقاط مختلف دنیا آن را بشناسند با یك تورنمنت و مدیریت ورزش شناخته شود و توانمندی ها، سرمایه ها و صنعت گردشگری آن رونق پیدا كند.
برنامه دانشكده مدیریت ورزشی، با اجرای زمانی، روزهای چهارشنبه، ساعت 12:30 به مدت 30 دقیقه از شبكه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.