مدیر گروه تفریحات و ورزش همگانی گفت: بازخورد نظرات مخاطبان در چینش جدول پخش و انتخاب موضوعات مؤثر است.
محمدرضا خاكپور، مدیر گروه تفریحات و ورزش همگانی رادیو ورزش با اشاره به اینكه تعامل با مخاطبان در رادیو ورزش بـه چند روش صـورت میگیرد، توضیح داد: اولین راه ارتباط با مخاطب از طریق تماسهای مردمی با واحد ارتباطات مردمی رادیو ورزش و ارسال پیامك مخاطبان به برنامههای موردعلاقه آنان است؛ راه دوم برگزاری نظرسنجیهایی است كه متصدی آنها مركز تحقیقات و سنجش افكار عمومی سازمان صداوسیماست و راه سوم ارتباط تلفنی مخاطبان با واحد 162 روابط عمومی سازمان صداوسیماست. وی افزود: بازخورد نظرات مخاطبان در چینش جدول پخش و انتخاب موضوعات مؤثر است. علاوه بر آن علاقهمندانی كه توانایی تولید برنامه در رادیو ورزش را داشته باشند، آثارشان در برنامه رادیویی »نیمكت« موردبهرهبرداری قرار میگیرد.
انتهای پیام/
منبع: هفتهنامه صداوسیما