دبیر شورای ورزش معاونت صدا اعلام كرد: رادیو ورزش، رادیو جام جهانی و نرم افزار ایرانصدا در ایام جام جهانی 2022 قطر، 38 درصد مخاطب داشتند.
به گزارش رادیو ورزش؛ مهدی آذرمكان دبیر شورای ورزش معاونت صدا اعلام كرد: طبق آمار اعلام شده از سوی مركز تحقیقات سازمان صدا و سیما، 38 درصد فوتبال دوستان مسابقات جام جهانی را از رادیو پیگیری كردند.
وی افزود: این آمار فقط مربوط به مسابقات جام جهانی است و آمار برنامههای ورزشی شبكهها به آن افزوده نشده است. قطعا با افزودن آن، درصد مخاطبان نیز افزایش قابل توجهی خواهد داشت.
دبیر شورای ورزش معاونت صدا اظهار كرد: بر اساس آخرین آمار مركز تحقیقات سازمان صدا و سیما در بازه زمانی یك ماهه برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر، 14.8 درصد از رادیو ورزش، 9.4 درصد از رادیو جام جهانی و 13.8 درصد از نرم افزار ایرانصدا این مسابقات را پیگیری كردند.
آذرمكان ادامه داد: 9.4 درصد مخاطبین رادیو جام جهانی كه یك رادیوی فصلی بوده و فقط در بازه زمانی یك ماهه جام جهانی حضور داشت، درصد بسیار خوبی است و نشان دهنده هدفگذاری مناسب معاونت صدا برای مخاطبان رادیو است.
آذرمكان با اشاره به درصد قابل توجه مخاطبین ایرانصدا بیان كرد: مخاطبین از ایرانصدا 13.8 درصد مسابقات را دنبال كردند كه در حقیقت انتخاب آنان یا رادیو ورزش و یا رادیو جام جهانی بود و باید این درصد را نیز به آمار مخاطبین این دو رادیو اضافه كنیم.
رادیو جام جهانی همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی 2022 قطر از 29 آبان شروع به كار كرد و پس از برگزاری دیدار نهایی صبح روز 29 آذر به كار خود پایان داد. این شبكه رادیویی ضمن پخش زنده مسابقات به تحلیل و كارشناسی آن نیز پرداخت. در بازه یك ماهه فعالیت این رادیو، بیش از 200 عنوان برنامه كوتاه، 32 مستند، 32 نمایش و ساعتها برنامه تركیبی و تحلیلی پخش شد. با جام جهانی، جام 22، جهان در جام، جزیره جهانی، یك جهان یك توپ، یك جهان یك جام و ... از جمله برنامههای این رادیوی فصلی بود.
انتهای پیام/