برنامه "همگام با لیگ" روز دوشنبه 14 آبان با حضور حمیدرضا گرشاسبی، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به موضوع برگزاری بازی فینال جام باشگاه های آسیا بین دو تیم پرسپولیس و كاشیما در ورزشگاه آزادی پرداخت.
به گزارش رادیو ورزش؛ حمیدرضا گرشاسبی، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پیرامون شیوه قیمت گذاری بلیط بازی برگشت فینال جام باشگاه های آسیا بین دو تیم پرسپولیس و كاشیمای ژاپن اظهار كرد: این ذهنیت كه ما از بلیط فروشی ریالی درآمد كسب می كنیم؛ درست نیست. برای این میزبانی هزینه های زیادی داریم. برای مثال برای میهمانان AFC حدود 75 اتاق در هتل اسپیناس در نظر گرفته ایم. ما میزبان مراسم اختتامیه هستیم و مراسم زیادی را باید اجرا كنیم.
وی ادامه داد: مجری اسپانسری ما برای بلیط قیمتی را پیشنهاد داد كه قدری بالا بود. ما نیز این قیمت را در هیئت مدیره مطرح كردیم چون سازمان لیگ و فدراسیون قیمت را نهایی می كنند. بالاخره قیمت 80 هزار تومان برای جایگاه، 50 هزار تومان روبروی جایگاه ، 30 هزار تومان پشت دروازه ها و 30 هزار تومان برای طبقه دوم تعیین شد. ما برای هواداران كه در همه شرایط آمدند و حمایت كردند؛ ناراحت بودیم و آن مبلغی كه كم شد را تقبل كردیم كه پای خود ما و هزینه های باشگاه حساب شود.
گرشاسبی درخصوص مشكلات پیش آمده در خرید اینترنتی بلیط مسابقه كه از ساعت 12 امروز شروع شده ولی به دلیل سرازیر شدن بیش از یك میلیون نفر دچار مشكل شده گفت: در بازی مقابل السد كه 80 درصد بلیط فروشی اینترنتی بود؛ نواقصی وجود داشت. تعهد گرفتیم كه نواقص برطرف شود. در حال حاضر نیز نظارت شدیدی در رابطه با سامانه بلیط فروشی وجود دارد.
وی درخصوص وضعیت بازیكنان پرسپولیس كه هم اكنون در اردوی دوبی بسر می برند عنوان كرد: همه بازیكنان از روحیه خوبی برخوردارند و به شرایط روحی و روانی مطلوب برگشته اند. همگی نیز هم قسم شده اند كه با همه توان و پر انرژی وارد زمین شوند. در بازی رفت، نیمه اول خوب بازی كردند. ولی متاسفانه اتفاقاتی هم رخ داد. برای نمونه با هماهنگی در را باز كردند و یك جیمی جامپ با پرچمی خاص وارد زمین بازی شد و این موضوع به بازیكنان ما استرس وارد كرد. ما نیز اعتراض شدید خود را به AFC و باشگاه كاشیما اعلام كردیم. از طرفی تماشاگران اصلی خود را پشت دروازه بیرانوند قرار داده بودند كه با پرچمهایی با میله بلند كه تا تور دروازه می رسید؛ باعث عدم تمركز بیرانوند شده بودند. البته اشتباهات داوری هم زیاد بود كه بازیكنان را عصبی كرد.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از هواداران تیمش درخواست كرد: در چند بازی بین المللی كه داشتیم هواداران بخوبی مدیریت كردند. همه هواداران قدم به قدم و ثانیه ثانیه همراهی كردند و می دانند كه تیم چگونه بدون بازیكن به علت محرومیت و مشكلات مالی و سخت افزاری تا این مرحله رسیده و آبروداری كرده است. هواداران ما مثل همیشه بازیكنان را تشویق و دلگرم خواهند كرد. امیدواریم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. از هواداران به خاطر مشكلات پیش آمده عذرخواهی می كنم. اولین بار است كه میلیونها نفر برای خرید اینترنتی بلیط به سایت رجوع می كنند. این موضوع را به حساب ناتوانی بنده بگذارند و فرد دیگری را مقصر ندانند تا باعث نشود تنش به باشگاه و بازیكنان برسد. ما باید انرژیمان را برای مراقبت از شرایط روحی و روانی بازیكنان بگذاریم نه اینكه انرژی ما به حواشی برود.
برنامه "همگام با لیگ" روز دوشنبه 14 آبان كاری از گروه مسابقات ورزشی با اجرای شریفی بود. این برنامه ساعت 18:30 به مدت 115 دقیقه تقدیم شنوندگان می شود.