بازاریابی ورزشی پنج شنبه از ساعت 13:30 به مدت 30دقیقه

رادیو ورزش

بازاریابی ورزشی

مزایای عرضه كالای دست دوم ورزشی در فضای مجازی

برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 10 تیر با حضور دكتر وحید نثایی، كارشناس بازاریابی و محسن قبادی، مربی پرورش اندام و كارشناس تجهیزات و لوازم بدنسازی به مبحث عرضه كالای دست دوم ورزشی در فضای مجازی اختصاص داشت.

1396/04/11
08:13

به گزارش رادیو ورزش؛ دكتر وحید نثایی، كارشناس بازاریابی پیرامون عرضه كالای دست دوم ورزشی در فضای ورزشی اظهار كرد: با استفاده از سایت ها و شبكه های اجتماعی می توان محصولات ورزشی را ارائه داد كه هم هزینه كمی دارد و هم برد تبلیغاتی زیادی دارد؛ بعلاوه بیش از 50 درصد جامعه هدف را در بر می گیرد. توصیه می شود در این سایت ها علت مرجوع شدن كالا بیان شود. ورود به این عرصه رابطه ای كاملا برد-برد است كه هر دو طرف، فروشنده و مشتری سود خواهند برد.
محسن قبادی، مربی پرورش اندام و كارشناس تجهیزات و لوازم بدنسازی درخصوص فروش تجهیزات بدنسازی دست دوم در فضای مجازی توضیح داد: كانالی در تلگرام راه اندازی كردم كه در آن وسایل و تجهیزات دست دوم بدنسازی ارائه می شود. این كار اگر اصولی و از روی تجربه پیش رود درآمد زاست. زمانی كه كار مربیگری می كردم به این فكر افتادم در كنار مربیگری این كار را انجام دهم و اطلاعات و تجربیاتم را به افرادی كه قصد راه اندازی باشگاه و خرید وسایل و تجهیزات آن را دارند؛ قرار دهم. مشاوره هایی كه ارائه می دهم بدون هزینه و برای خدمت به خلق است و در صورت فروش تجهیزات درصدی به عنوان كارمزد دریافت می كنم.
برنامه بازاریابی ورزشی شنبه 10 تیر كاری از گروه علوم ورزشی به تهیه كنندگی محسن افضلی و با اجرای سارا كشكر تقدیم شنوندگان شد. این برنامه ساعت 13:30 شنبه ها به مدت 30 دقیقه از رادیو ورزش پخش می شود.

دسترسی سریع
بازاریابی ورزشی