برنا: گفتگوی «به اضافه ورزش» درباره اهمیت برندسازی در ورزش

برنامه امروز «به اضافه ورزش» رادیو ورزش به موضوع برندسازی در ورزش و اهمیت آن می‌پردازد.

1401/02/26
15:01

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ عبارت برندسازی مدتی است كه به یك موضوع داغ در دنیای كسب و كار تبدیل شده است و در صنعت ورزش نیز قدم به قدم سایر صنایع در حال رشد و گسترش می باشد.

سازمان های ورزشی كه قدرت برندسازی را درك كرده اند، از طریق اجرای آن توانسته‌اند به طور معناداری توجه و علاقه جامعه را به سوی خود جلب كرده و تعداد زیادی از افراد را به مشاركت در فعالیت‌های خود واداشته و از این راه درآمدهای مطلوبی را نصیب خود كنند.

برندسازی در ورزش می تواند به عنوان مهمترین ابزار سازمانها برای ایجاد و گسترش فرصت‌های جدید كسب و كار شناخته شود.
برنامه امروز «به اضافه ورزش» به موضوع برندسازی در ورزش می‌پردازد. محسن اسمعیلی و مهدی رسولی دكترای مدیریت ورزشی از میهمانان برنامه امروز هستند. همچنین برنامه با گزارشی از امید فراغت و هوتن خداپرست همراه است.

به اضافه ورزش، كاری از گروه جامعه رادیو ورزش به تهیه كنندگی عبادالله رضایی، گویندگی سبحان اكرامی و هماهنگی بهنام روان پاك، امروز 29 آذر ماه از ساعت 12 به مدت 60 دقیقه از موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام//

دسترسی سریع