نایب رئیس سابق كنفدراسیون اتومبیلرانی آسیا گفت: برخی موضوعات از جمله بحث اقتصادی و مدیریتی موجب شده تا رشد رشته موتورسواری و اتومبیلرانی با سرعت كندی انجام شود.
به گزارش رادیو ورزش و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، حسین شهریاری مدیر عامل شركت ایران كاوه و نایب رئیس سابق كنفدراسیون اتومبیلرانی آسیا با حضور در دفتر مازیار ناظمی، سرپرست فدراسیون به دیدار و گفتگو با وی و شهزاد كیانی پرداخت.
شهریاری درمورد این دیدار اظهار داشت: به فدراسیون آمدم تا خدمت ناظمی تبریك گفته و تجربیات خود را در اختیار وی قرار دهیم. ناظمی آمده تا یك كار زیربنایی انجام دهد و تغییرات جدیدی اعمال كرده كه امیدوارم این اقدامات موجب شود تا شور و شوقی دوباره به فدراسیون بیاید.
وی ادامه داد: این رشته محدودیت هایی دارد كه به قوانین كشورمان مربوط می شود. از طرفی فرصت های زیادی پیش روی این فدراسیون است از جمله اینكه ما پتانسیل های جوان زیادی در كشورمان داریم. ضمن اینكه امكانات و بحث های زیربنایی خوبی در سراسر كشور وجود دارد. همچنین رئیس هیأت های خوبی هم در بخش های مختلف فعالیت می كنند، اما برخی موضوعات از جمله بحث اقتصادی و مدیریتی موجب شده تا رشد این رشته با سرعت كندی انجام شود.
شهریاری كه در پرونده مدیریتی خود سابقه مدیرعاملی باشگاه نفت و قائم مقامی باشگاه سایپا را دارد، خاطرنشان كرد: با مدیریت درست می توان به خوبی از شرایط استفاده كرد و شوق دوباره به فدراسیون بازگرداند. امكانات و تجهیزات اولیه از جمله خودرو و موضوعات نرم افزاری با افزایش قیمت روبرو شده و تهیه این امكانات برای همه جوانان آسان نیست و می طلبد كه فدراسیون با شناخت درست جوانان شایسته كمك هایی را برای آنها در نظر بگیرد.
شهریاری افزود: آموزش رانندگی حرفه ای، آموزش موتورسواری حرفه ای از جمله اقداماتی است كه فدراسیون می تواند به خوبی انجام دهد. درست است كه این اقدامات نیازمند هزینه است، اما فدراسیون می تواند كمك گرفتن از حامیان مالی این هزینه ها را تامین كند. از طرفی علاقمندان بیشتری هم جذب می شوند و زیرساخت های مختلف هم مورد استفاده قرار خواهند گرفت. استفاده از پتانسیل ها نیازمند مدیریت خوب است.
نایب رئیس سابق كنفدراسیون اتومبیلرانی آسیا گفت: كمك گرفتن و هماهنگی با خودروسازان هم از جمله راهكارهایی است كه فدراسیون می توان به وسیله آنها به اهداف خود برسد. هماهنگی با خودروسازان كمی زحمت دارد و سخت است، در شرایط فعلی جذب بخش خصوصی به خصوص تولید كنندگان داخلی به منظور مشاركت و حمایت از رشته موتورسواری و اتومبیلرانی سخت ولی امكان پذیر است. من شك ندارم ناظمی می تواند با بهره گیری از برخی راهكارها فدراسیون را به اهدافش برساند.