مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در كسب و كارهای آنلاین

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در كسب و كارهای آنلاین


برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 16 بهمن، در گفتگو با دكتر بابك ضیاء، عضو هیأت علمی دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران، به موضوع مدیریت ارتباط با مشتری در كسب و كارهای آنلاین اختصاص داشت.

6 سال پیش
استراتژی های بازاریابی در كسب و كارهای آنلاین

استراتژی های بازاریابی در كسب و كارهای آنلاین


برنامه "اقتصاد و كارآفرینی" دوشنبه 1 بهمن، در گفتگو با دكتر نادر سید امیری، عضو هیأت علمی دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران، به موضوع استراتژی های بازاریابی در فضای مجازی اختصاص داشت.

6 سال پیش