خبر

برای کاهش وزنِ بیشتر چگونه ورزش کنیم

بازگشت

برای اینکه از ورزش نتیجه مطلوب را بگیریم باید حداقل 3 بار در هفته ورزش کنیم. دو جلسه ورزش باید ورزش‌های قدرتی و یک جلسه ورزش هوازی یا قلبی – عروقی باشد. برای اینکه ورزش کردن موثرتر باشد به توصیه‌هایی که در ادامه پیشنهاد می شود عمل کنید:

توصیه اول- در ساعات ابتدایی روز ورزش کنید

زیرا انرژی و حوصله بیشتری برای انجام ورزش دارید.

توصیه دوم- حرکات کوتاه مدت و شدید انجام دهید

چراکه حرکات ورزشی کوتاه مدت و شدید بهترین گزینه برای کاهش وزن هستند. این حرکات به شما امکان سوزاندن کالری بیشتر در زمان کمتر را می‌دهند. بعد از انجام این حرکات تا 24 ساعت سوخت و ساز بدن افزایش می‌یابد.

سومین توصیه- با حرکات قدرتی جلسة ورزشی را آغاز کنید

حتی اگر هدف شما انجام ورزش هوازی است ابتدا با انجام سریع حرکات قدرتی کار را آغاز کنید. این کار باعث می‌شود که بدن از ذخیره چربی استفاده کند. اگر ابتدا با حرکات هوازی شروع کنید از انرژی بدن برای انجام حرکات قدرتی کاسته می‌شود.

و اما توصیه آخر اینکه: در طول روز فعالیت داشته باشید

اگر پشت میز می‌نشینید هر یک ساعت بلند شوید و چند حرکت ورزشی انجام دهید. از پله استفاده کنید یا برای صحبت کردن با دیگران با آن‌ها قدم بزنید.

 

رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


برنامه های مرتبط

آخرین اخبار